in de bouwbeschrijving gelukkig optijd gezien, wilde de kaapstaander vast lijmen maar op een foto in de bouwbeschrijving staat hij op de verkeerde plaats
Normaal gezien staat ie achter de grote mast op dit soort schepen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
in de bouwbeschrijving gelukkig optijd gezien, wilde de kaapstaander vast lijmen maar op een foto in de bouwbeschrijving staat hij op de verkeerde plaats
Mooi gedaan.
Ps.
1 kanon "zweefd" boven het dek.
Ben begonnen aan wat herstel werkzaamheden, moet zeggen dat ik daar een beetje tegen op zag maar uiteindelijk zit de kanonspoort op de juiste plaatst.
ik kwam deze in Nederland tegen
https://electronicparts-outlet.com/nl/module/iqitsearch/searchiqit?s=Mica+isolatie+plaatje
Om raampjes te maken die op glas lijken, gebruik ik altijd PE-folie (kan ook PU-folie zijn, niet zeker van de naam) dat is een wat dikkere transparante folie (lijkt op dun plastic). Ik heb het ooit uitgebreid beschreven, maar ik weet niet meer in welk verslag. Hier kun je wel zien hoe het eruit ziet; Royal Caroline (koninklijk jacht uit 1749) schaal 1:47 | Pagina 20 | ModelbouwForum.nl
Ik schuur de folie met heel fijn schuurpapier (minstens korrel 320) om het een mat uiterlijk te geven zodat je er niet doorheen kan kijken, maar je kan het natuurlijk ook helder laten als je er wel door moet kunnen kijken.