Bouwverslag Low-Budget sleper, Greenley achtige

Op de foto is de romp nog niet verlijmd,
Ik heb hem alleen voor de foto even met een tangetje en 2 stukjes tape in elkaar geplakt.
Ik heb viekante latjes gebruikt omdat dit veel goedkoper was;)
Normaal kost 1 zo`n driehoekslatje rond de 1,80.
Ik hbe nu gewoon een 10mm plankje balsa voor 3,50 gekocht, en daar heb ik met een balsa snijdertje zelf de latten uit gesneden, dan heb je dus 10M hout voor 3.50, dus 0,35,- per meter :D

Mike

Ik ga deze kist even een weekje wegleggen zodat ik eerst alle kisten die hier half afgemaakt liggen kan afbouwen, ondertussen zal ik ook nog wel een paar kleine dingetjes doen, maar niet zoveel als nu,

Mike

Inderdaad, ik moest op wat onderdelen wachten, en dan pak je het volgende projectje aan, nu heb ik die onderdelen en liggen er 3 vliegtuigen te wachten...

Mike

P.s., het eerste vliegtuig is al bijna klaar :D

Ik heb thuis altijd geleerd eerst iets af te maken voor ik iets nieuws begon.

Daarom ben ik er ook van afgestapt toen ik het zelf kon bepalen .

Heb hier ook meerdere halfe projekten die dit jaar willen vliegen . :D

En bij mij ligt het niet aan de onderdelen .

Mvg johan

en het gaat nog langer duren hoor. meneer is op zoek naar een kitje voor tussendoor :p...

(iemand suggesties? moet electro-speedkistje worden :p)

Neehoor, ik ben net alweer even aan het bouwen geweest, 2 van de 3 projecten die even afmoesten zijn nu af :D
Ik heb nu op de ene romphelft de latjes verlijmd, de anderekant is bijna klaar.

Mike

Ik ben vannochtend nog even bezig geweest, de romp is nu een deel, ik moet alleen het achterste schotje nog lijm bij de staart wat de romp afsluit.
Dit doe ik op de manier die Bertus mij heeft uitgelegd, met een lijn op de bouwplank.

Mike

Back