bouwverslag super bandit park jet

• Topicstarter Topicstarter denny
  • Startdatum Startdatum
Ziet er goed uit Denny! Tijd voor een testvluchtje? :D.

En Gerard, Misschien is het handig om eerst ff te gaan vliegen met wat je (bijna) hebt ;).

test vlucht ? zonder rc er in
vliegt die net zo ver als ik kan smijten lol

ik wil gewoon wat bouwen nu.
zit me echt enorm te vervelen.
zit te w8te op me spullen en dan nog ff sparen voor ontvanger en dan vliegen met jouw mooie dingetje

de micro fan uitvoering anders staat er wel mini voor
bedenk wel dat er een giga bult schuurpapier overheen moet en dat je er zelf net zo uit ziet als de rest van de zut waar je in staat
nat schuren is ook nog een optie

die van het mesje is een goeie tip, had ik ook gedaan. En de stofzuiger ernaast, dat scheelt ook. Ander is het aan te raden om een mondkapje op te doen!

ben het iedee aan het krijgen dat deze tekeningen heel erg goed kloppen.
als ik 50% van de lijnen goed heb zitten dan moet ik schuiven om de andere goed te krijgen en dan klopt de rest weer niet:P
maarja het gaat wel lukke.
ik ga hem een soort zwart maken met een oranje roeren of rode of gele ff kijken wanneer ik de kleur ga halen

Depron schuren is een ramp vind ik zelf...

Met grof papier haal je soms hele stukken weg en met zacht papier duurt het eeuwen voordat je het in vorm heb gekregen...

Waardeloos :P

is een gloeidraad geen optie? dus een weerstandsdraad op een loodaccu en snijden maar :)
en gerard: welke modellen heb je nou en wil je gaan maken? want ik zou niet de elektronica baseren op het toestel maar andersom :wink: als je snapt wat ik bedoel.

ik maak deze alleen omdat ik me verveel:P
ik zie wel weer wat ik er mee doe als hij af is.
heb zo veel depron en zoo veel tijd.

gerard, raar viguur ;).
ey, heb je wel op gelet dat je niet toevallig "aanpassen aan printermarges" ofzo aan had staan toen je ging printen?

depron vind ik persoonlijk juist makkelijk te schuren, het kruimeld niet zo als bolletjesschuim. Het is meer te vergelijken met XPS, maar dan lichter. Snijden met een smeltdraad kan prima, maar das niet echt een methode voor rondingen......

dat snijdraad bedoelde ik voor de de grote stukken om daarna nog eens te gaan schuren.
de plannen die ik heb geprint moest ik altijd nog iets snijden, is dat met aanpassen van printmarges uit doen weg?

daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit last van gehad ik print alles uit en snij de onderdelen die ik op dat moment nodig heb pas uit en plak ze aan elkaar

ga vanavond naar en collega bouwer en da ga ik de fan unit opniew maken ben er niet echt tevreden over ik denk dat ik het is met een sheet ga proberen foto,s volgen een deze dagen wel met alle vorderingen

Back