Bouwverslag - Tigermoth-je uit 3mm depron ~ filmpje

De sateprikkertjes, heb je daar een laagje lijm opgedaan en in de rompschotjes gedaan?

Sorry, de foto's gaan niet lukken..
mijn mobiel slaat alle foto's op in een menc bestand ( normaal is dat altijd jpg.. )
weet misschien iemand wat hier mee aan de hand kan zijn?
Heb een htc touch2

Het is toch gelukt :D
Er stond een soort van lock aan die alle bestanden op me mobiel lockte :p
Maar hier de foto's,

35n0ho5.jpg

2zgtahd.jpg

2ajayrc.jpg

servo's heb ik uit me HB FP gejat :p

gr, Jaimy

oke, ik heb alles binnen :) alleen wtf, wat zijn lipo's duur in NL, (of het ligt aan Q in P) maar serieus, 60 euro voor n 900 mAh 3 cel kokam? voor 70 had ik vorig jaar n 4200 mAh 4 cel hextronics. accus is nu dus net zo duur/duurder dan de rest van mn vliegtuigje.. ah well.. :)

Q is gewoon heel duur...
Dat geven ze zelf ook toe "we kunnen niet leveren voor de prijs uit China" volgens een medewerker, toen ik hem daar naar vroeg :-?

ja, logisch, in china sturen ze zo voor 10$ een merk-cheapo lipo op, zelfde specs en *met* balancing connector.. (kwam ik net achter) maar dan moet ik nog 3 weken wachten.. :/

morgen ff de tekeningen uitprinten en dan aan de slag :)

gaat lekker, mooi dat ik gelijk 2x geprint heb, stomme printer heeft alles dubbelzijdig gemaakt.. nja, voor die 18 cent kan ik het straks nog wel n keer uitprinten mocht t nodig zijn :)

ik kom dr nu alleen achter dat ik geen spelden heb om t op de depron te spelden.. nja, dan maar met n paar kleine dotjes lijm :)

*Alexander gaat weer aan de slag*

uhu por krijg je met wasbenzine weer los!

ik speld of plak trouwens nooit iets...
meestal leg ik de mal erop en ga er dan met mijn pen omheen, dat kan ik dan netjes uitsnijden.

Back