Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Menno,Omdat ik van Eefjan al had begrepen dat de rolroeren weinig effect hadden, heb ik Dennis gevraagd de rolroerMoth even in te vliegen. Dennis bemerkte idd wat Eefjan ook al had ervaren, dus geland en richting bijgemixt, dat ging een stuk beter
Hoi Menno,
De bovenste vleugels heb ik geen V-stelling gegeven, en de onderste een klein beetje (ongeveer zoals een "originele" tekening die ik had). De grootte ervan had ik ook vrijwel gelijk aan de originele rol roeren. Maar toch had ik veel meer aan dubbele rolroeren. Ik denk dat een en ander ook met vliegsnelheden te maken heeft. Hoe harder ik vlieg hoe meer ik kan doen met m'n rolroeren.
Eefjan
Sorry Dirk, maar ik trek andere conclusie:Menno, dat zijn goeie berichten, alle mothjes gevlogen en nagenoeg ongeschonden![]()
Een deel van de middag was het best druk en er vloog redelijk wat 3D spul, ik wilde mijn Moth daar niet aan wagen, want een mid-air is dan bijna niet te voorkomen. Ik heb dus veel met m'n Stick rondgevlogen (8 x Lipo leeggevlogen !), ook erg leuk trouwens ...
Ik concludeer dat Menno weer niet durfde. En dat hij defacto toch een vitrinemoth er bij heeftIk heb 'm daarna niet meer zelf gevlogen, dus dat bewaar ik voor een volgende sessie.
Helaas duurt dat nog 4 weken, en ik heb geen schade dus niets te plakken in de tussentijd ...
Inderdaad, dussss... Het begint met een vogel en eindigt met een hond. Rara wat is het? Gewoon rondkijken in de 'chopshop' en ergens onder een hele dikke laag stof ligt daar iets wat heel graag aandacht van je wil hebbenRichard, je moet gewoon prioriteiten stellen joh![]()
En hoeveel ga je er bouwen?171 keer klik en enter :-D
ik haat internet
thnx!!!! toegevoegd aan de verzameling![]()
Eefjan, ik heb een klein beetje v-stelling aangehouden (in Dirk's termen 1 dvd-doosje) Jij hebt zo te zien helemaal geen V-stelling ?
Dat systeem met die dubbele ailerons ken ik van mijn Radix, kan zijn dat ik dat nog eens toepas ... zie ik later nog wel. Toch bedankt voor jouw tips.
Dat betekent binnen een jaar een maiden, wordt krap...Tja Bram,
Die Birddogs van jullie zie ik nog wel eens vliegen als ik met pensioen ben of zo, zo rond de tijd dat ik mezelf ook misschien ga wagen aan dat soort modellen
haha, nee hoor, ik hoop toch dat ze eerder vliegen. Ik beloof dat ik kom kijken en filmen bij de ongetwijfeld gezamenlijke maiden....
Dirk
Ok leuk, misschien is het handig als je een nieuw bouwverslagje (met foto's natuurlijk) start. Je kan dan altijd hier even een linkje vermelden.
Blijft zowel jouw verslag als dit een beetje overzichtelijk ...