Ik heb op mijn Vliestroom geen kimkielen, en deze doet het perfect op het water
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ha Mauricc 03
Met veel geduld en Tamyia tapeEerder had ik de vraag gesteld hoe je het beste de romp kan afplakken voor een strakke lijn
Ik ben nu naar een 80 tand gegaan. Met 60t ging mijn kraan te schokkerig..jouw kraan is nog groter. Zon N20 motortje levert niet zoveel torqueinmiddels zijn er weer vorderingen gemaakt. Zo is de reling van het brugdak af en de rekken waar de Vlotten in moeten. Ook is de gehele opbouw klaar om geel gespoten te worden.
Bekijk bijlage 403912
Na lang puzzelen, nadenken en afkijken bij mede bouwers ben ik begonnen met het bouwen van de kraan en zijn besturing. Een N20 motortje voor het 360 graden rotoren en een N20 motortje voor het op en neer sturen van de mast. Bij het helemaal opstaan van de mast zal de schroefdraad zichtbaar blijven, maar dat accepteer ik.
Bekijk bijlage 403913
ik ben benieuwdZo groot is de kraan niet hoor, lijkt groter de foto dan hij echt is.
De krans is een 56t tandwiel en op de motor zit een 18t tandwiel. Vanavond ga ik een draaitest houden voor de snelheid
ik heb getest en ook bij mij loopt het niet mooi. Mijn draaikrans was nog zonder lagers omdat ik had verwacht dat dit wel zou werken, maar helaas....ik ben benieuwd
heb je de zelfde besteld als die ik heb gebruikt?ik heb getest en ook bij mij loopt het niet mooi. Mijn draaikrans was nog zonder lagers omdat ik had verwacht dat dit wel zou werken, maar helaas....
De lagers zijn nu binnen dus vanavond maak ik een gelagerde draaikrans. Nu nog een nieuw tandwiel met meer tanden uit China bestellen en nog een keer proberen. In de volgende post plaats ik een foto.