bouwverslag wiesel.

Foto1 is is wel op te lossen,
Foto 2 zal ik persoonlijk dat plaatje er netjes uit halen en een nieuw stukje erin zetten. ...
Foto 3 lijktniet zo erg als ik het goed zie....

Foto 2 en 3 zijn allebij van de neus, dus misschien kan ik beter de neus even opnieuw doen. Allen de plaatjes dan.

Laatst bewerkt:
plaatje 1 gewoon zo laten en een weefsel overheen doen.
plaatje 2 ziet er ernstig uit, maar als je aan de binnenkant er een "pleister" op lijmd moet dat ook weg te werken zijn met een weefseltje en wat plamuur.
plaatje 3 zelfde. gewoon een weefseltje overheen lamineren.

Gr. Sam

plaatje 2 ziet er ernstig uit, maar als je aan de binnenkant er een "pleister" op lijmd moet dat ook weg te werken zijn met een weefseltje en wat plamuur.

Gr. Sam

Het probleem is dat dat al dicht is langs de andere kant dus kan ik er niet meer bij langs de binnenkant. Misschien, zoals RCjeffry ook al zij. Plaatje er netjes af halen en dan een nieuw plaatje er weer op lijmen.

Ik zou er ook nieuwe plaatjes op lijmen.

Als je dit zo laat krijg je een holte aan een kant van je romp, en dat is niet echt bevorderlijk voor de vaareigenschappen.

Probeer de volgende keer schuurpapier 180, dat werkt een stuk fijner op balsa.

schuurpapiertje 180 moet ik dan nog kopen, en dan pas kan ik verder met de bodem.

als regelaar gebruik ik dan deze: Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking  60A zou toch wel genoeg moeten zijn?

als batterij deze, Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking  doe ik er ook meteen 2 van, heb ik dubbel zolang plezier :p:p

de as moet ik ook nog bestellen. de waterkoeling doe ik een poging om zelf te maken voor de de ESC. voor de motorsteun ook dan. ;)

Dan nu de bodem nog afwerken en dan kan die ook varen :D

Maar ik weer veel huiswerk! Zelfs al is het kort tot de examens, ik heb veel huiswerk :mad: dus kan ik steeds maar kleine dingetjes doen :mad:

1 juli begint de vakantie, tijdens de examens zou het misschien nog wel lukken om te bouwen. En dan lekker varen in de vakantie :p!!
Wanneer begint die van jouw?

:mad: 19 juli tot 31 augustus.. die domme regering hier in holland heeft de zomervakantie van 7 weken naar 6 gedaan en die ene week is dan over het jaar verspreid. ik zou niet weten waarom, maar het is in iedergeval heel stom.. :)

:mad: 19 juli tot 31 augustus.. die domme regering hier in holland heeft de zomervakantie van 7 weken naar 6 gedaan en die ene week is dan over het jaar verspreid. ik zou niet weten waarom, maar het is in iedergeval heel stom.. :)

De regering heeft nog helemaal niets aangepast aan de vakanties. ..
Misschien jouw school die het aam heeft gepast. .. maar verder heeft Nederland niets landelijks gedaan aan schoolvakanties.....
Het was een plan, maar door het gedoe in (ik dacht) ukraine met rusland zijn ze daar veelste druk mee geweest.

Laatst bewerkt:
Dat gaat toch niet betekenen dat er nog meer Wiezeltjes komen ? :)

Joh.... het zijn net konijnen hoor.... :rolling:

Maar kan geen kwaad toch? Ik vind het om eerlijk te zijn alleen maar GE-WEL-DIG dat er weer zoveel hout gebouwd wordt door de jeugd....

Ik zou willen dat deze trend zich bij vliegtuigen en heli's ook voordeed...

Groet, Bert

Ik heb 180 korrel schuurpapier gekocht, even nieuwe plaatjes op de gaten lijmen, laten drogen:sleepy: , moet nu allen nog een nieuw plaatje in de neus lijmen, en dan kan het glasweefseltje er op.

Moet ik dat glasweefseltje in stukjes er op doen? Of in 1 keer, want dan komen er hobbels in.

Ik zal vanavond nog even een foto van de onderkant maken.

mvg Edward.

Back