bouwverslag wiesel.

ik heb net de epoxy er op gedaan en dan het glasmatje er op. het ziet er volgens mij goed uit. nu wachten toto het droog is en dan de zijkanten er af knippen en dan nog plamuren schuren, plamuren schuren,...
ik had nog wat epoxy over kan ik daar een zakje over doen en dan later nog gebruiken? of is die dan al weer uitgehard?

nee epoxy hard uit nadat het gemengd is. epoxy word hard door de chemische reactie tussen harder en hars, waar geen zuurstof bij nodig is.

Ik kan nu heel even geen foto maken:(, mijn laptop is aan het updaten of zo iets.
Ik zal er een maken als die klaar is met updaten. Dat duurt hopelijk niet te lang meer.

imagez3jll.jpg

Hier even 1 foto getrokken met mijn ipad, maar als de laptop klaar is dan zal ik een trekken met een camera voor beter kwaliteit. :)

ja ik was aan het proberen de fotos te vergroten, maar op de een of andere manier lukt het me niet :confused:
ik heb ze nu veranderd voor een link, hopelijk is dat beter.

De bodem is nu geschuurd en geplamuurd. hier zijn wat fotos:
img_4430ljyvu.jpg

img_4431j3y4t.jpg

ook maar even een foto van de andere kant :)
img_443289x3i.jpg

Moet alles van de boot met een glasmatje worden voorzien? of is dat niet nodig, nu heeft enkel de onderkant een glasmatje.

Edit: op de fotos lijkt het alsof de zijkanten niet recht zijn, maar ze zijn wel recht.

Als je nog doek en epoxy hebt maat het het bootje wel wat steviger ja, ik heb het wel gedaan en heb er een sterk bootje van over gehouden

Je werk ziet r goed uit!
Gr. Sam

Bedankt :)

Ik heb een doek over, epoxy ook, dus dan zal ik proberen de boot helemaal met dat doek en epoxy te bekleden.
Maar de kantelkamer heeft niks, dus enkel balsa, en als basa nat word dan word het slap, dus ik zat te denken om daar verf in te spuiten, of verf in gieten en dan de boot ronddraaien zodat het overal komt.

Back