Bouwverslag Witte Zee III 1:50

Hallo Beste volgers:D

Even weer wat te melden,

Uploaded with ImageShack.us

het brugdek schiet aardig op, veel kleine dingetjes, maar die horen erbij.

De arpha, wil ook nog draaien, heb er een asje in zitten.

Ook zijn alle dekken onder handen genomen, en hun groene kleurtje gekregen.

En nog deze 2 statestokjes gemaakt.
Het zijn isolatoren , en er komen 2 antennedraden uit, die naar de draden gaan, die tussen de 2 hoge masten zijn gespannen.

Jan

sommige niet paul, sommige willen alleen maar comentaar geven :c

Jan ziet er echt netjes uit!! ik wist niet dat ze een stuurwiel voor de eerste mast hadden en voor de tweede.

Hoi Jan dat ziet er allemaal bijzonder goed uit.
Commentaar leveren zoals een hoop doen is makkelijk!!!
Maar ik doe het je niet na in ieder geval.
Succes verder en ik blijf je volgen.

Gr. Norwin

Hallo Jan.

Ik kijk niet zo vaak bij scheepsmodelbouw maar door jouw reaktie op de Maarten heb ik de bouw van je Witte Zee bekeken. Je schreef dat ik trots mocht zijn op de Maarten en dat mag jij zeker ook op deze Witte Zee. Toen ik 16 was heb ik de Zwarte Zee van Billing Boats gebouwd en die zag er zeker niet zo mooi uit als deze Witte Zee. Toen moest de romp nog wel opgebouwd worden met latjes op spanten en kiel. Veel succes verder.

Groeten, Jan.

Hallo,

Even een update, omdat het einde bijna in zicht is:D

Kijk mannen, de houten rand zit ook rondom de brug, jullie hadden het er eerst over op de steunen zo puntig bleven, nu is het hopelijk duidelijk.

Ik zou de masten voor het laatst bewaren, dus dan weten jullie wel hoever ik ben

Ze zijn nog niet helemaal klaar;)

Ik heb net gevaren, en de Witte is bekogeld met boomstammen!!!, door die misselijke hangjongeren.
Mijn oplossing voor de volgende vaarbeurt, Een kannon aan boordt!!!
Die heb ik vorig jaar op school gedraait, en ja , deze schiet echt, heb hem met oud en nieuw nog gebruikt:mrgreen:

Al met al, moet ik zelf eerlijk zeggen dat het toch mijn mooiste sleper uit mijn vloot is, ze heeft de mooiste lijnen:D, Daar kan geen keizersborg, TS Force of Amsterdam tegenop!

@Jan Walpot, bedankt voor het compliment, zo zie je maar dat eens een uitstapje naar een ander sub-forum geen kwaad kan.

Jan

Jan Prachtig!!!!!!
je hebt er echt een super mooi schip van gemaakt in zo'n korte tijd. zelf zou ik nog gaan voor wat weateren... maar dat mag jij weten he!

ik heb je bouwverslag altijd met plezier gevolgt.
ben benieuwd naar je volgende project! maybe is het de zwarte zee haha

groetjes Paul

Jan,ik neem hem weer af voor je hoor,wat heb jij er een schitterend model van gemaakt,kan niet wachten op je volgende boot

gr oase

Jan,

Ook ik heb genoten van je bouwverslag en iedere aflevering met plezier gelezen, het resultaat is een fantastisch mooi model, van harte gefeliciteerd.

groeten Jos

Back