Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij zitten de gaatjes een op een op je tekening. Overtrekpapier (qualqueerpapier) erover leggen, edding stift, prikpen, eitje.Ha Marijke ,hoe krijg ik de patrijs poorten netjes uit gemeten heb jij er soms een maat van ?
Ik vind het wel grappig dat jij mijn bouwverslag overneemt! Dan leeft die nog een beetje. Enne, er is een apart forum voor dioraamaas, kijk maar eens.dit is dus het begin , ik ben er een dioramma van aan het maken , het moet de Werf in Kinderdijk voorstellen , met Dinky toys ,en Marklin lampjes , yes ook de kraan , had ik nog vanuit mijn jeugd , de schaal klopt een beetje .
Dat heb je mooi hersteld. Ik heb een vraag heb de as er ook ingezet maar door die twee opsluit stukjes draait de as nu zo zwaar is dat bij jou ook zo ?
Oké zal ik doenMichel, Je bent hier (zie link) begonnen, bij algemeen scheepsbouw. Start een eigen bouwverslag en vraag een moderator om al je berichten daarheen te verplaatsen. In het algemeen vragen om het te verplaatsen werkt niet. Gr. Klaas
https://www.modelbouwforum.nl/threads/zwarte-zee-vragen.284032/