Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
weer wat gedaan en de eerste test gedaan het is wel ff wennen kwa besteuring.
ik heb het id er nog een lek zit in een van de cilinders dus nieuwe rubbers besteld.
dat zag ik later in de video ook het was de slang na tig keer er op en er af was die wat ruim geworden en het spoot bij de koppeling er uit dat is nu hersteld.
druk in de weer de nieuwe cilinders te bouwen.
ik een aantal delen gekocht en een paar delen draai ik zelf op de draaibank puut om dat ik met 6mm assen werk en niet met 4mm nu ff het juiste punt vinden zo dat de rubbers niet te strak en ook niet te los zitten voor nu zitten ze net ff te strak nog na bewerken dus.
grootte problemen in me lab me grootte freesmachine is er mee gestopt de elektronica is stuk dus ben druk in de weer om het geheel weer aan de praat te krijgen.
ik ben bang dat ik naar een ombouw moet en een andere motor moet gaan plaatsen en dan met een snaar aandrijving
hier komt flink wat bij kijken dus ben bang dat de modelbouw ff plat licht voor nu