Ik vroeg die namelijk,omdat een forumlid deze gimbal op de site als rommel beschreef.
Had hem ook besteld,maar is nog niet verzonden.
bedankt voor de info;-)
Rommel .. ach, wat is rommel ? Waarmee vergelijkt deze persoon het mee ? Wanneer iemand 3.5K voor een zenmuse leerlegt (of nog meer voor de units die Peter hieronder beschreef) en optimale DSLR kwaliteit beeldmateriaal wenst, dan kán je dit als rommel beschouwen. Maar ikzelf zou nooit mijn DSLR onder een multirotor hangen. De gopro kwaliteit is prima voor mij en voor wat ik er mee wil doen. Als het beeld al 4x strakker is dan een direct servo drive gimbals, ben ik erg tevreden. De filmpjes zien er iig veelbelovend uit. Daarnaast lijkt het me erg leuk om er zelf eentje te bouwen met de kennis van deze. Ik heb nog zat CF tubes en motor mounts etc. Erg moeilijk is het niet volgend mij.
Michel, ik zal vanavond de maten voor je opmeten. Gelukking zag ik al wél in een filmpje dat wanneer de gopro lens in het midden zit, het geheel goed is gebalanceerd met deze motor (!) Nu nog even wachten op de controller, die zal een dezer dagen wel in de bus vallen.