Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Johndo
Waarom ga je niet voor het TCS XL chassis US $ 54.99 ( zijn 5mm TVP's inplaats van 3 mm bij HPI )
1 x HPI 86054 8 x142 mm dogbone US $ 3,59
2 X HPI 86249 wide axle set US $ 13,50 totaal 26,50
Advies prijs HPI XL concersie set ligt ook op US $ 84,- ( US $ 69.99 bij TCS )
Neem nou van ons aan dat je beter de TCS's kan nemen,...(Zijn ook pas klaar) Je bent nog goedkoper uit ook en zijn sterker dan de HPI Tvp's. Omdat ze door HPI gemaakt zijn betekend niet dat ze beter zijn hoor... Omdat je hem verlengd komen de krachten op andere delen van het chassis te staan, is het dan niet fijn dat je weet dat je chassis het makkelijk kan handelen en je je geen zorgen hoeft te maken over "kinked" tvp's? Zou een beetje zonde zijn van je geld. Maar als je zonodig die van HPI wilt,... i'm not stopping you.Aan die van hpi hoeft er niks pas te worden gemaakt die passen gewoon
[/QUOTE]Ok stel ik neem die van TCS, gaat dit nog van de plek met de stock motor?
Anders , wat kan er beter op komen?
En wat moet ik bestellen ?, ben ik er met dit lijstje zoals hieronder beschreven?
Is dit bij 1 winkel te bestellen?
Hoop vragen , ik weet het.
Waarom ga je niet voor het TCS XL chassis US $ 54.99 ( zijn 5mm TVP's inplaats van 3 mm bij HPI )
1 x HPI 86054 8 x142 mm dogbone US $ 3,59
2 X HPI 86249 wide axle set US $ 13,50 totaal 26,50
Advies prijs HPI XL concersie set ligt ook op US $ 84,- ( US $ 69.99 bij TCS )