0
026
Guest
Enne, volgende keer eerst onderzoek doen en dan pas kopen...
Haha ik vertrouw blind op wen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Enne, volgende keer eerst onderzoek doen en dan pas kopen...
En die heeft ervaring met de servo in een savage?
Denk het niet, anders vraag je het niet.![]()
Maar dat gaat prima werken hoor,30kilo is net genoeg denk ik... alleen zoals gezegd, savox trekt aardig wat stroom.
Had 2 savoxen in mijn nitro savage en die heb ik vervangen voor DS1015's.
Als hij je blindelings vertrouwt..
Dan hoeft hij ook niet nog na te vragen of er mensen ervaring mee hebben toch?![]()
Als je precies leest wat hij schrijft dan lees ik dat namelijk.. Heeft niets met jou wel of niet vertrouwen te maken..
Vragen is prima toch?
Ik heb mijn antwoord daar op gegeven, waar je naar mijn idee wel wat mee kon?
Als hij je blindelings vertrouwt..
Dan hoeft hij ook niet nog na te vragen of er mensen ervaring mee hebben toch?![]()
Als je precies leest wat hij schrijft dan lees ik dat namelijk.. Heeft niets met jou wel of niet vertrouwen te maken..
Zeker ruud bedoel jou er ook niet mee.
Leuk om te zien dat jij in die jaren veel heb geleerd.
Kan me nog herinneren dat je pas nieuw was en van alles vroeg.
Kleine jongens worden groot
Ah, oké, ik dacht dat je ons allebei bedoelde ( Caretaker en ik )
Ja klopt, ik lees nu meer dan ik post, en zo leer ik erg veel, waar ik ook wat mee kan, en niemand boos maak
30 Kilo is meer dan zat, ik heb een Hitec 7950 ( 35 Kilo dacht i? ) in mijn LST, en die draait zonder moeite 40 series banden in stilstand, dus dan moet 30 Kilo wel genoeg zijn, zeker voor de stock Savage banden.
Spares zul je niet heel snel nodig hebben gelukkig.
Let wel op je servo saver. Niet te los laten staan.
Helaas een kapotte servo opgestuurd gekregen.
Geld na veel moeite terug gekregen en maar een andere gekocht die ik morgen op kan halen
Hmm, heb je hem tweedehands gekocht ofzo?
Omdat ik geen zin heb om 300 pagina's te lezen en ik alleen hele oude topic's vind, hoop ik toch dat jullie mijn vraag kunnen en willen beantwoorden.
Ik heb een HPI Savage x met een nitro motor staan en ben van plan deze om te gaan bouwen omdat ik inmiddels ook een boot op electro heb en de lader etc al heb.
Wat heb ik hier precies voor nodig om te kunnen rijden zonder de boel te slopen? Ik heb namelijk begrepen dat er met een electro motor veel meer kracht op komt te staan.
De setjes die te koop staan voor de ombouw zijn heel uiteen lopend.
Het liefst vervang ik alleen het noodzakelijke om te kunnen rijden zonder te (slopen)
Alvast bedankt,