Brushless 1/8 HPI Savage

Hij past bijna toch? Kun je niet het gaatje iets neer boven opboren ?

Als ik mag vragen, wat kost zo'n kap en waar heb je die gehaald? Zijn die onbreekbaar ofzo :) ?

^^^ dit wilde ik ook net vragen...
ik heb ze ooit ergens gezien op het net maar kan het niet terugvinden...
ik heb ook wel interesse..

Ik heb die kappen inderdaad ook ooit gezien, maar destijds niet bij stil gedaan.

Als het zo hard is er er geen flex in zit lijkt het me juist dat ze sneller zullen breken. Ze zullen dan sowieso alle kracht naar de bodymounts brengen die dan geen lang leven zullen hebben gok ik.

Vind de bodies er wel echt super uit zien!

Ik heb er geloof ik ongeveer 50 euro voor betaald. Ze zijn dus wel wat duurder dan de standaard bodies. Maar ik denk niet dat je ze kunt breken. Als je op volle snelheid tegen een muur oprijdt denk ik dat alles stuk is behalve de kap. Glasvezelspul is ongelofelijk sterk. Je hebt inderdaad kans dat de kracht naar de bodymounts gaat. Ook zijn de kappen wat zwaarder. Maar mijn huidige kap is op een aantal plekken doorgesleten. Dat zal bij deze niet snel gebeuren.

Ik heb hem op ebay gekocht bij grpcraftsman:

WHITE FIBREGLASS BODY SHELL WITH LIGHTS FOR HPI SAVAGE on eBay (end time 22-Nov-09 10:05:30 GMT)

Aangezien hij er voor mij eentje moest maken (niemand wil hem in het zwart) heb ik gevraagd er een te maken zonder gat voor de antenne. Ik rij op 2,4GHz en heb er geen nodig. Misschien voor jullie ook een aanrader.

mooie kappen en inderdaad beresterk maar ik vrees ook een beetje voor mn bodyposts alhoewel, 5euro tegenover keiharde bescherming :)

hebben die kasten zelfs geen klein beetje "flex" ?

nog iets gevonden miss voor de liefhebbers ;)

savage.5b%28sm%29.jpg

http://www.rccoh.com/rc.how-to/savage.5b.shockmod.html

:) :) :) kosten kosten kosten :)

Baja shocks zijn zeker leuk maar ook zo ontzettend duur en zwaar. De Savage is van zichzelf al meer dan zwaar genoeg.

NARD!!! :)

--> LST Shock Kit HPI Savage X with X Arms 5mm
LST shock mounting Kit For HPI Savage X with X arms. Contains 5mm top brackets this kit for mounting the lst type shocks to ...
Price: £25.00 Manufactuer:Innovative-RC Qty: 5 --> !!!!! E.I.N.D.E.L.I.J.K. :) :) :)

ik heb de mijne reeds vorige week besteld en ze passen als gegoten maar ik gebruik voort moment liezver mn big bores, veel meer vergevingsgezind tenzij ik de olie miss es verander is 10wt ofzo nu zit er 30 wt in mn lst's

HOLY :o op voorraad.

FLM300000 (bovenste item). Heb mail gestuurd naar FLM of het past of niet.

hehe ik dacht wel datje dit kon apprecieren :)

die shocks die ik heb zijn ook wel overdreven zwaar zu, ik had er wel een fotootje van gezien op ebay en wist dat ze wel wat groter gingen zijn dan de big bores maarrr....

s58i7m.jpg

LOL :mrgreen::cool::mrgreen: hopelijk werken ze beter met dunne olie want nu zijnze te traag voor een goeie respons

Anders kun je ook nog altijd de gaatjes van de piston opboren, heeft Joram ook gedaan bij zijn build.

Jij hebt met piggeback, ik niet, maar huge zijn ze wel!!

resized_P1030329.JPG

Waarom willen jullie die gigantische dingen op je flux? Dat ziet er toch niet uit? Ik heb maar gewoon eenb tweede set big bores gemonteerd. Dat past redelijk en ziet er prima uit.

Ik vind die grote / grove look juist sjiek :D

Maar sommige zeggen dus dat het grote troep is om mee te bashen, andere zeggen dat ze top zijn. Dus ga zelf maar experimenteren ermee.

8 shocks houdt ik niet van, te veel werk zou je ooit iets willen veranderen.

ik vind die grove look ook fantastisch dus ik ben blij datwe dat setje eindelijk kunnen bemachtigen :)

nard: heeft hij gewoon de aanwezige gaatjes iets groter gemaakt? hoeveel mm? en was het resultaat veel beter? ik vind ze nu traag van reactie daarom dus nog effe de big bores die werken zoiezo supergoed voor mij.

Ik vind die grote / grove look juist sjiek :D

Maar sommige zeggen dus dat het grote troep is om mee te bashen, andere zeggen dat ze top zijn. Dus ga zelf maar experimenteren ermee.

Heb zelf een rctechnics alu rolkooi op m'n lst2 zitten (welke ook echt nodig is, gezien eht de enige auto is waarmee ik echt debiele stunts uithaal. :p ), en het ding weegt wel een paar kilo. de shocks werken echt perfect op die wagen.
kan me voorstellen dat zo voor een lichte Savage mischien iets te stug zijn, maar ik weer wel zeker dat ze goed gaan werken. :)

Ik ben ook zeer benieuwd. Joram vond ze ook te stug en had daarom de gaatjes opgeboord.

Maar ik hoor van sommige dat de shaft snel dubbel klappen, maar zal ook wel afhangen van welke shocks ze gebruiken.

Back