Brushless 1/8 HPI Savage

Ja daar hoort een gaatje te zitten, dit is normaal enkel voor het bleeden van de shocks. Er moet met springe natuurlijk geen olie uitkomen, dan zijn ze zo een keer leeg.

gister de eerste meeting met de flux gereden,na 1,5 rondje al kapot:mad:.de achter turnbuckle van de bulkhead afgebroken,is dit een veel voorkomend probleem?en is er een andere oplossing voor dan steeds een bulkhead te kopen?had hem ff tijdelijk in een ander gaatje gescheoft en de turnbuckle uitgedraaid en na 3 sprongen een draagarm gebroken.pfff lekker dagje weer.:(

nog een paar pics met wielen LST shocks en mn body :cool:

jp8shx.jpg

345e8v7.jpg

1o0f0x.jpg

aub, hope you like it! zit al behoorlijk wat kapitaal in en geknutsel :cool:

Ik kantel wel sneller om door de lst shocks en de body staat ook wat hoog dus miss steek ik terug mn big bores maar wil wel eerst es wat serieuze jumps doen met deze shocks hopelijk doenze het goed...het ziet er alleszins goed uit :rolleyes:

Laatst bewerkt:
gister de eerste meeting met de flux gereden,na 1,5 rondje al kapot:mad:.de achter turnbuckle van de bulkhead afgebroken,is dit een veel voorkomend probleem?en is er een andere oplossing voor dan steeds een bulkhead te kopen?had hem ff tijdelijk in een ander gaatje gescheoft en de turnbuckle uitgedraaid en na 3 sprongen een draagarm gebroken.pfff lekker dagje weer.:(

1 oplossing :teacher:

integy rear hub carriers:
28mikxl.jpg

105wql1.jpg

Dan heb je geen turnbuckles meer nodig en volgens Savage rijders 1 vd beste integy stukken op de markt, ik heb ze ook op beide wagens, een echte aanrader!

--> eBay.be: HPI SAVAGE XL X 4.6 , FUSEES AR Monobloc INTEGY T6979 (object 290411419142 eindtijd 15-mrt-10 23:57:28 CET)

Om maar eens een uitspraak van een bekende conferencier te verkrachten:
"Wat een ontzettend lieve auto" LOL

Aan de andere kant, er zitten wel een paar rete strakke lijnen in. Zoals die op de banden staat. "mean"

@ patrickbaja, film eens wat je zo al jumpt, ben toch wel benieuwd aangezien ik nagenoeg geen schade heb gereden de afgelopen 9 maanden.

@ brick, agree die hoge body vind ik juist heel erg ... minder mooi :)

Oh my.... wat een lelijk monster!
Zelfs van lelijkheid is ie niet eens meer mooi....

De standaard XL Gigante body niks voor je Pieter??

Ik heb van het weekend m'n eerste draagarm gesnapped:(

Oh my.... wat een lelijk monster!
Zelfs van lelijkheid is ie niet eens meer mooi....

De standaard XL Gigante body niks voor je Pieter??

Ik heb van het weekend m'n eerste draagarm gesnapped:(

eila eila een beetje rustig eh :mrgreen:

Die body zal inderdaad passen, ik kijk meestal over de hpi bodies want ik vind ze te dun in vergelijking met bv prolines maarja de looks moeten nu wel een beetje aangepast worden :p

Proline heeft ook XL bodies dacht ik.

Ze hebben er voor een XL maar niet voor net ietsje groter, die gigante body is inderdaad perfect maar hebben ze dus niet van proline. Tscheelt telkens maar een paar cm zu maarja... ;)

wie post ier nog es wat fotos van zn Savage???

Wie heeft er nog een spuuglelijk monster? :mrgreen:

Back