Vertaal naar Engels, maar mij niet helemaal duidelijk hoe hij dit voor elkaar heeft gekregen. Dus een Gyro aan een ESC waarop een motortje aan vast zit? Bestaat er van deze oplossing al een thread (draadje) ? Edit: Dit is het draadje Dacht dat dit draadje over de ophang ging van een tri-copter ) Als je alleen nog een Gyro nodig hebt, dan zou KK2 met v1.5 moeten aankunnen? Maar ikheb geen idee hoe de motor wordt aangestuurd. Ik ben heel geïnteresseerd! Die man al via youtube een bericht gestuurd en naar deze draadje verwezen. edit2: Kon het niet laten
De beste vent heeft een link gegeven van een Engelse forum waar hij ook in participeert: Actuators for a camera gimbal - Aerial Photography - OpenPilot Forums
Dus eigenlijk niet zo moeilijk doen gewoon een kip onder je copter hangen en op zijn kop de camera Als je hier kijkt naar post 195 zie je wat een KK2 kan kk2-board-zeer-interessant-13
Ehhhrrrmmmm....beter van niet....toen ik het probeerde kwam de dierenpolitie achter me aan....NOU JA!!! En ik had nog maar 3 rolls en 4 backflips gemaakt....nekje van de kip hing er wel wat raar bij, dat dan weer wel....
Dus als ik het goed begrijp is dit niet meer dan 2 motors, 2 regelaars, een arduino en een imu? wel heel cool.. Is er misschien nog ergens meer informatie te vinden over dit project?