CleanFlight Ervaringen

Snap ik maar heb een paar 20A dys op mijn tigers gehad en liep voor geen ruk dus heb cobra's op mijn dys gezet en wil de simonK vooe tigers gaan gebruiken

Laatst bewerkt door een moderator:
Snap ik niets van krijg het niet voor elkaar motor timing op med high staan maar ze lopen echt niet lekker

1) ga naar interface tab in blhelisuite
2) rechts kies je optie 3 arduino usb link (sk bootloader)
3) als dat klaar is kies je die uit de select interface menu
4) sluit esc aan en klik connect ( wel goede com poort kiezen)
5) Daarna kan je eerst de huidige setup uitlezen of gelijk flashen

Ik zie in het filmpje rebooting dlight controller hoe flash je via naze32 dan ik doe ze 1 voor 1

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar ja je moet ze 1 voor 1 flashen met de arduino tool van mrp.

3. Connect the servo wire of the ESC to GND, D2 and D3 (signal wire on D3)

Filmpje? Op die link? Nee daar haal je blheli 14.
Geen idee hoe je 4 esc tegelijk doet, iig niet met die tool van mrp

Ga zo ff knutselen bedankt voor de tips.....voor de rest alles standaard laten staan of nog aanpassingen....ik heb in cli mijn looptime op 2000 gezet

Nee bij mij niet, ik draai bètaflight (cleanflight 1.10), luxfloat, looptime=0, sync_gyro_to_loop=1, gyro_lpf=188 en nog wat filter settings (gyro_cut_hz=60, pterm_cut_hz=40, dterm_cut_hz=15) en ik heb acc_hardware=1 voor zo snel mogelijke looptime

Laatst bewerkt:
Nou net gevlogen met blheli 14 looptime 2000 en 2500 motor pwm 480 en in blhelisuite motor timing med high maar ik akn er niet mee vliegen is helemaal bagger......mje hoort aan de motoren dat het een timing probleem is

Back