Vio gaat niet mee zegt ze.Dus plaats in auto is er wel. Gaan we op hotel dan?Dan moeten we geen caravan meenemen hé Peter.Kunnen we beter doorrijden.
Jot,ge kunt mee.Schrijft u maar in! Heeft er buiten ons niemand anders de ambitie om ginder mee te doen?
Misschien kan ik dan zelf al naar daar rijden, dan kan gino mee met mij... Nog 1 vraagje... Wat hebben jullie bij die verzekering gezet?
ik heb per mail aangemeld, niet via invulblad. ik heb gezegd en het is ook zo dat ikzelf apart verzekererd ben bij Mercator. Ik ga met caravan, vrouw en kind willen mee. Tenzij ze er een weekend eurodisney van willen maken, dat is namelijk vlakbij. hotel is niet duur. maar als ze meegaan, moeten ze zich op het veld kunnen bezighouden en dan is de caravan wel handig.
zoiezo hebben we toch ook verzekering via VML en AAM in Belgie? ps: van eten iets genomen ? Ik voorlopig niet
niks, zelf BBQ organiseren zou ik zeggen. dus vervolg van de oproep, wie gaat er nog mee ? novice vliegt bekend en onbekend, AM naar keuze in apart klassement. nationaal bekend, onbekend en AM in 1 klassement inters IDEM
Dit zijn de piloten tot nu toe Registered Pilots Basic Pilots: Frédéric CLAUDEL FRA Loïc JOUVENY FRA Gérald LOUIS MARIE FRA Gérard EON FRA Thibaud CHEVALIER FRA NATIONAL Pilots: Hervé BAUDRY FRA Patrick FILATRE FRA Frantz KOGLER AUS Gérard MONROSE FRA Philippe HENRY FRA INTERNATIONAL Pilots: Wieslaw CHMIELEWSKI POL Julien HECHT FRA Brice JACQUEMIN BEL Fabien TURPAUD FRA Gert JACOBS BEL Julien DEVILLERS FRA Franck RIDOUX FRA Peter VANLANDUYT BEL Eric MAILLET FRA Arnaud LEHNEN FRA Emilien GALLEY CH Jens VAN DORPE BEL