Is moeilijk te zeggen nu of het een storing was in de IMU.
Ik had vandaag nog even contact met de dealer en die had nog nog niks gehoord van dji en vroeg alsnog naar de drone omdat het volgens hem lastig te bewijzen is omdat die er eenvoudig weg niet is,en zodoende kunnen ze waarschijnlijk niet ontdekken wat er nou precies fout is gegaan,ondanks dat ik die vlucht record heb waarop sta wat er allemaal gebeurde en welke knoppen bediend werd op dat moment en geen piloot error was.
Ik dacht zelf dat ik met die vlucht record redelijk sterk in me schoenen stond ,maar hij gaf aan dat dat waarschijnlijk niet is :-(
Hoi Johan,
Dat de dealer zich verschuild achter DJI is volgens mij bullshit, jij hebt als consument te maken met de verkopende partij, dus de dealer en niet met de fabrikant, hoe de dealer e.e.a. Met de fabrikant regelt is zijn probleem.
Hij heeft denk ik wel een punt als hij vraagt om het defecte apparaat, die is er dus even niet meer, kan een aardig twistpunt zijn maar dan gaat het er dus om dat dit juist te wijten is aan het eventuele defect.
Heb je al eens geïnformeerd bij je eigen verzekering, er zijn uitgebreide inboedelverzekeringen waar heel veel onder valt m.b.t diefstal of verlies.
In ieder geval is het goed balen en lullig dat je zo een kostbaar apparaat kwijt bent.
Succes,
Jos