Zoals ik al zij: escaleren naar Dave (directeur dji EU) en Ed (dji USA). Daarnaast jouw leverancier/ de verkoper (netjes) aansprakelijk stellen ivm ondeugdelijk product. (Bewijs flightlog). Het probleem is echter dat je de verkoper de mogelijkheid moet bieden het probleem te verhelpen, die is er nu dus helaas niet. Daarom denk ik dat je op een schikkingsvoorstel uitkomt waarbij je de helft zelf moet betalen.
Afgelopen vrijdag contact gehad met de dealer en die had nieuws van de importeur en die was zoals je al zei met een schikkingsvoorstel gekomen door een nieuwe aan te bieden voor de helft van de prijs, ik heb echter nog wat bedenktijd gevraagd aan hem omdat ik er nog wat moeite mee heb omdat het geen piloot error was en zoals je hebt aan gegeven het eerst voor te leggen aan dave hollings.
Die heb ik ook gemaild en wacht nog op zijn reactie
Maar ja het feit blijft dat ik de drone niet meer heb en is best wel een twistpunt je moet inderdaad de verkopende partij de gelegenheid geven om het op te lossen en dat kan nu juist niet omdat ik de drone niet heb dus ik neem aan dat ik maar ff moet slikken