De Berg is van Jan!

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door Roel van Essen, 8 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puffin

Puffin Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 dec 2006
    Ik hoorde in het buitenbergse geruchten over lawine gevaar, zal de boel eens onderzoeken. Is wel laat in het seizoen maar vooral rond de Wok-inn ziet het er
    bijzonder instabiel uit, misschien later uit voorzorg de boel maar eens afsluiten....

2. Stevo

Stevo Forum veteraan

Lid geworden:
    22 jan 2004
    Puffin,

en euh oh ja, vergeet ook dat smeltwater alarm niet en die ondergrond van die woki woki tent is ook instabiel geworden, ik vrees voor een landverschuiving annex modderstroom, ik heb dat water nog nooit zo hoog zien staan (niet dat we er rouwig om zouden zijn moesten bepaalde berginstellingen meegesleurd worden dit geheel ter zijde)

Stevo

3. Rhelie

Rhelie Forum veteraan

Lid geworden:
    16 sep 2004
    Aggosj, Stevo wordt gepest in de FPV (kleuter) klas en kom nu hier stoer doen ? Maak je geen zorgen, onze Berg is zo stabiel als wat ! En lawinegevaar dreigt er al helemaal niet. Wees wijs, zwaai wat net als Niek en Burpmans en vertrek. Stel je voor dat je belagers je volgen, zitten wij met die mannen met brillen opgescheept.

4. Stevo

Stevo Forum veteraan

Lid geworden:
    22 jan 2004

Owwwww, de heer rehlie meent hier ook dat *** geneuzel te moeten starten, nou lekker van nietes!

Over men lijk vriend!

Gaat hier juist een alarmke af....hoog waterstand ter hoogte van de heer rehlie zijn voordeur.....gaan we lekker laten rusten en even resetten dat alarm (hopelijk gaat het hiermee over, anders doei rehlie je was een toffe (maar zo'n toffe nu ook weer nie)

Mmmm, heeft er ééne zijn voertuig onder die rotsblok gemonteerd, goeie middag meneer, Stevo is de naam, videosurviance West Vlaanderen, daar krijg je een verbaal voor.....

Stevo

5. Corrien

Corrien In Memoriam Forum veteraan

Lid geworden:
    28 okt 2003
    Tot nu toe wel, ja! Dus hoepel maar snel weer op als je bent uitgezwaaid. En vertel tussentijds maar aan die Burpmans, dat het zwaaien voor deze maand al helemaal door jou is verzorgd (anders komt die straks ook nog).

Ga jij eens heel rap wat....eeeeuh....leven inblazen in het fpv-forum! Of moet ik dat voor je doen :evil:? Ik zou bijvoorbeeld eens kunnen beginnen met een "mening" te vragen over de nieuwe slotenmaker :)mrgreen:)! Misschien krijgen we dan wel weer een nieuwe meneer, die na welgeteld één posting direkt weer kan vertrekken. Altijd vermakelijk zulke weldoordachte "meningen", die alles zeggen over zo'n persoon.

Ga jij eens gauw een boot/schip/onderzeeër modereren. Tegen de tijd, dat die door lawines bedreigd worden kom je maar eens verslag doen.

6. Micropuller

Micropuller Forum veteraan

Lid geworden:
    1 jul 2004
    Zolang d'r maar een kabel aan zit zullen we maar zeggen...

7. Stevo

Stevo Forum veteraan

Lid geworden:
    22 jan 2004
    ;)

Stevo

8. Rhelie

Rhelie Forum veteraan

Lid geworden:
    16 sep 2004
    Hmmmm, dat rotsblok doet mij denken aan het achterwerk van een welbekend forumlid waar een uitwerpsel uitkomt, zie je wel !! :bad-words:

9. Puffin

Puffin Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 dec 2006
    Ahum... het is tegen mijn principes in om iets droog te leggen ongeacht welk forum deel maar uhh denk je niet dat er geklaagd gaat worden als de drank aanvoer staakt???
    En zolang Roel de voorraad beheerd is die er dus niet, maar dat terzijde.

10. Corrien

Lid geworden:
    28 okt 2003
    Dat kan geregeld worden. Kijk maar eens in de eerste 20 blz. van de V1-versie van ons epos hoe dat hier wordt aangepakt.

En wie had dat rotsblok daar laten slingeren? Nounounou nou? Typisch iets voor een andere West-Vlaming met vervelende karaktertrekjes. Is dat daar besmettelijk of zo?

11. Rhelie

Rhelie Forum veteraan

Lid geworden:
    16 sep 2004
    Dat "lijk" kan ik me wel inbeelden, maar bij "vriend" krijg ik argwaan, wat betekend dat woord eigenlijk in het o zo vriendelijke Belgie ?

De mooiste dames zijn aan mijn neus voorbij gegaan omdat ze met mij wilde "poepen" :(

12. Burp

Burp Forum veteraan

Lid geworden:
    30 jan 2005
    Te laat ;) Maar even zwaaien voor de goede sfeer kan nooit kwaad lijkt me, aangezien lijken op dit moment het woord is.

Rare jongens die Belgen ;)

13. cajo

cajo

Lid geworden:
    30 nov 2008
    Dat is toch geen rotsblok maar dat is de lokale weersteen die van zijn touwtje is losgeraakt in een stevig windje.

14. Rhelie

Rhelie Forum veteraan

Lid geworden:
    16 sep 2004
    En..... waar blijft het ? :(

15. Corrien

Lid geworden:
    28 okt 2003
    Zeg, wil jij ellende of zo? Straks hebben we hier weer dat zwaaiende moderatorvolk uit het buitenbergse over de vloer en denken ze overal dreigende lawines te zien.

Dat gevaar zat er overigens wel een beetje in bij de wereldkampioenschappen sumo-skispringen van afgelopen weekend, maar dat viel gelukkig mee. De schans moet nu wel worden vervangen en op de plaatsen waar er enkele op hun plaat gingen moet er een paar kuub grond worden aangevuld, maar voor de rest ging het probleemloos:

Volgende week sumo-worstelen. De buitenbergse moderatoren hebben zo te zien Psygho ingezet:

16. Roel van Essen

Roel van Essen Forum veteraan

Lid geworden:
    13 jul 2002
    Jan, sorry hoor, maarre... wordt het niet eens tijd dat jij wat aan de lijn gaat doen?
    Gisteren kreeg ik het verzoek van de beheerder van de Wok-Inn om de deur wat breder te maken.
    Nou kan ik die deur vrij simpel wel wat breder maken door er even met een willekeurig voertuig tegenaan te tikken, maar dan zijn de kippen weer van de leg.

Neem eens een voorbeeld aan Bertus en lees dit: http://www.modelbouwforum.nl/forums/de-non-modelbouwkroeg/151315-rauwkost-ipv-frikandellen
    draadje nu eens aandachtig door.
    minder Tipansaus, slecht een keer (met mate!!) opscheppen en vooral geen toetje met Jan de Wandelaar.
    Komt ook je stroomlijn ten goede. En mocht je moeite hebben om met je (tegen die tijd uiterst gestroomlijnde) lichaam koers te houden, kan je altijd nog een zwarte bril opzetten en jezelf naar het gewenste eindpunt sturen. Met gebruikmaking van je juiste frequentieband, dat dan weer wel natuurlijk...

17. Micropuller

Lid geworden:
    1 jul 2004
    @Roel:
    Zoiets dus:

18. Corrien

Lid geworden:
    28 okt 2003
    Roel, da's een draadje, dat lekker wegleest: 'page not found'. Kort en kernachtig, daar hou ik wel van.

Maarre, wees maar gerust hoor, ik ben al vele jaren op diner en dat bevalt prima. Last van (over)gewicht heb ik niet. Dat komt ook mede doordat mijn duifje zo af en toe op dieet gaat. Ik ben dan degene, die het meeste afvalt.

Waar jij het idee vandaan hebt, dat ik Jan de Wandelaar tot mij neem, weet ik niet hoor. Dat laat ik aan iemand anders over. Als ik tegen Deesel zeg "apport" komt-ie wel eens met zo'n fles aanzetten, achtervolgd door iemand, die dan "rotbeest" loopt te roepen, maar normaal gesproken haalt-ie dan toch echt een ijs- en ijskoude fles uit de koelkast.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  19. Roel van Essen

Roel van Essen Forum veteraan

Lid geworden:
    13 jul 2002
    (Plaatje uit voorzorg verwijderd)
    MP: Getver!
    Ga mijn beeldscherm schoonmaken!

20. Micropuller

Lid geworden:
    1 jul 2004