De betere 4WD Offroad buggie

Ik ga is even kijken :)

Heb even zitten kijken en zou toch het liefste voor een Model gaan met een side by side accu maar je ziet veel modellen met een saddle pack accu. Dat zou betekenen dat ik dan voor 2 auto elke hun eigen accu's moet hebben.

Als je je accu's in side by side soldeert kun je ze ook gewoon als saddlepack naast elkaar leggen.
Als je hem als saddle pack soldeert word dat wat lastiger.

Ook met een Saddle pack side by side leggen. Omdat dat draad er tussen zit dat kan dan erg snel in of tegen me snaren van me Mi2 komen dus vind ik niet echt een oplossing.

Heb het is geprobeerd maar ging niet best.

De Kyosho is nu bijna te krijgen in Nederland en gaat 379 euro kosten. In de US kost ie 329 dollar. Ik zelf vind het een erg mooie wagen die erg compleet wordt geleverd incl alle optionale diff voor de voorkant(Normaal diff, Oneway diff en Spool).

Iemand al dingen gehoord over de Kyosho? Behalve dat de onderdelen een ramp zijn om aan te komen.

Linkje naar een bouwverslag met ook een vergelijking met de BJ4
http://www.oople.com/rc/photos/zx5/

oOple.com zei:
At the end of the day the kyosho is an awesome car and i can see my BJ4 being sold very soon.

ik zou wachten op de bj4.
maarja ik heb wel een voorkeur voor asso, dus ik wacht wel.

alleen nog een tijdje wachten.

kris

Frans Heinsbroek zei:
welke versie dan van de Bj4: ik heb al 3 verschillende gezien.
zal op hun/ons niveau toch niet veel uitmaken....
maar ik ben ook wel nieuwsgierig over welke versie.
ik vind de BJ alleszins oerlelijke shocktower hebben :schrik: en zo aerodynamisch..... :|

er zijn 2 versie's de bj4x4 kit en de bj4 world's edition kit.
er is ook en ombouw kit verkrijgbaar om van je bj4 en world's edition te maken.

Ik zelf ga normaal voor de bj4 world's edition als deze niet een pak meer kost als de gewone versie.
anders koop ik de gewone versie.

de bj4 is normaal leverbaar tegen het einde van de maand

de world's versie normaal eind novenber.

de ombouwkit normaal er ergens tussen in.

dat is toch wat ze mij hebben verteld bij concepts zelf.

kriske asso zei:
er zijn 2 versie's de bj4x4 kit en de bj4 world's edition kit.
er is ook en ombouw kit verkrijgbaar om van je bj4 en world's edition te maken.

Ik zelf ga normaal voor de bj4 world's edition als deze niet een pak meer kost als de gewone versie.
anders koop ik de gewone versie.

de bj4 is normaal leverbaar tegen het einde van de maand

de world's versie normaal eind novenber.

de ombouwkit normaal er ergens tussen in.

dat is toch wat ze mij hebben verteld bij concepts zelf.

zou kunnen: dan heb ik een tussenversie gezien. Zat ook tussen de eerste die bekend was en de worlds versie in. ( motor in het midden ipv achterin, akku wel aan 1 kant, gedeelde tussenas.

Pasqual zei:
Heb ik niet veel aan gaat hier om Elektro 4WD Buggies en niet om Nitro buggie :P

OEPS...ik zat al te kijken bij brandstof.... maar nu ik de namen zie van de ELEKTRO buggies zie ik het ja :D haha sorrie!!

nu heb ik spijt dat ik m'n tweedehands gekochte xx4 verkocht heb he, nog voor ik ermee gereden had..... en ingeruild voor een m18t...

dat rijdt wel goed, maar is toch ni "the real stuff" he... :-(

dus als iemand er één weet staan, laat maar weten he!
of een ander merk 4x4 offroad, electro, liefst met regelaar en ontvanger!
greetz
wim

haha lol jij weet ook echt wat je wilt hè volgens mij heb ik het nog tegen je gezegd dat het tegen zou vallen.
Ik wil je m18T mischien wel kopen mits goede prijs.

Maar even on-topic,pasqual waarom zou je een 4wd buggy nemen?
Voor zover ik weet is er amper competitie en een 2wd lijkt me gewoon meer fun.

Waarom zou je een 2WD nemen iedereen heeft er al 1. Verder zijn er nog een aantal andere bij mij in de buurt die ook 1 gaan kopen. Zo willen we gaan kijken of we bij MVB wat meer kunnen gaan rijden en dan misschien ook wel een leuke 4WD Club competititie opzetten. Bij MVB zijn er ook al aardig wat met een 4WD dus is vast wat leuks mee te maken.

Verder vind ik zelf 2WD juist niet leuk is dus een persoonlijk gebeuren ook. Wat jij leuk vind kan een ander niet leuk vinden.

Plus dat ik ook altijd nog de Losi Truck heb waar ik mee mee kan doen.

ik vind 4wd ook een pak leuker, maar 2wd, daar zit de echte competitie! als je met 2wd buggy's kan rijden kan je met alles rijden. Voor mij is het BNK dus de eBay-4 en de clubraces de Predator :vamp:

Predator, dat is pas een wagen, dat ding heeft tenminste aerodynamica !

Back