H
hezik
Guest
Mooi ding, en als ik de foto's bekijk is het nog knap dat ze het in die doos gekregen hebben 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En als het zo blijft wel voor de Unox meeting klaar ;-)Aangezien 't nu niet echt vliegweer is zo maar eens wat epoxy mengen..
Haha, ik denk dat mijn tempo 'net' iets onder dat van jou ligt
Vóór unox is ie in elk geval niet klaar.. Hoop met die diepe servo's, en jouw metingen toch net in 't hout uit te komen.
Aangezien 't nu niet echt vliegweer is zo maar eens wat epoxy mengen..
Zo, da`s een hele mooi
Gefeliciteerd met je nieuwe project![]()
plakband erop en op t plakband aftekenen wat je eruit wilt slijpen. dan beschadig je nooit de lak. maar dat wist je zelf natuurlijk ook wel
en uiteinden inboren met de juiste diameter.
Dag Hans,
leuk hé, al dat gefriemel in de vleugel, maar het ziet er goed uit.
Bij mij was het gefriemel in de eerste vleugel nog te doen, maar toen ik het gat
voor de aansluitingen in de tweede had gemaakt, stuitte ik ook op een probleem.:?:
Was er in de eerste vleugel nog een sleuf van 40 bij 8mm voor de kabels en slangen er doorheen te trekken, in de tweede vleugel zat net een gaatje van ongeveer 5 bij 3mm.
Daar gaat weinig doorheen, maar gelukkig had ik nog een boor van +/- 40 cm lang liggen, dus het gat was snel groter en alles toch goed er door gekregen.
Rot van die tweede vleugel van jou, maar zoals je zelf al aangeeft, er is nog genoeg te doen.
Gr. Ron