De "oudjes" van Marui, wie rijdt er nog mee of heeft er eentje gehad? Of altijd al willen hebben?

Kijk, dit draadje begint al meer op een naslagwerk te lijken met al die nuttige linkjes.

En is er al iemand bezig zijn oude Marui weer uit de mottenballen te halen?

Plastic etende motten? Help!

Maar er waren meer mensen die hebben gereageerd met "volgens mij heb ik nog die en die auto liggen" dus ik blijf hoopvol.

Sjips. Zie dit topic nu pas. Ik heb ook nog een bijna volledige Ninja staan. Ik heb de regelaar, servo's en ontvanger eruit geplukt en vervangen door Traxxas spul. Wat verschillende motoren uitgebrobeerd. Blijft een leuke auto.

IMG-20110605-00016.jpg

IMG-20110605-00017.jpg

Edit: Oh ja, ik had destijds ook nog een manual gevonden: https://docs.google.com/file/d/0BxzIlhoUhR8MWUJXWFo0S2FtV2M/edit?usp=sharing

Hij staat inmiddels weer op een plank. De banden zijn helemaal versleten, daarom hem ik geprobeerd er andere op te zetten, maar dat is een drama. Als iemand 'm wil hebben voor onderdelen, stuur dan gerust een PM. Ik verkoop 'm liever aan iemand die er nog iets aan heeft, dan dat ie alleen maar stof staat te vangen.
Ik heb lagers in de asdragers gezet. De centrale as ben ik kwijt. Voor de rest is hij compleet. De batterijkap was ik ook kwijt toen ie uit een oude kast opdook, maar die heb ik ergens via ebay uit Canada kunnen halen.

Dat spuitwerk was een geluk bij een ongeluk. Ik wilde 'm zwart met zilver maken, maar de zwarte spuitbus spetterde nogal. UIteindelijk is het resultaat best grappig geworden.

Mijn eerste rc auto is een big bear gekocht ergens in 1986. Heb deze nog steeds. Ik heb toen wel gelijk een elektronische snelheids regelaar in gebouwd deze is nu vervangen. Was van de eerste set tandwielen snel af. Deze vervangen door andere versie en deze zitten er nog steeds in. Ik rij er minimaal 1x keer per jaar mee.
Ben nu een shogun die pas een week heb aan het ombouwen naar een thunderbird. Deze wagens ( het onderstel ) zijn bijna gelijk aan elkaar. Heeft er nog iemand wat onder delen van een thunderbird liggen toevallig mis een paar kleine dingen.
In augustus komen er nog 2 marui's bij een toyota landcruiser en een cj7.
Heeft er verder nog iemand marui onderdelen liggen waar ze wel van af willen? Ik hou me aanbevolen.

Mvg T-Bird

Kijk, dat is een echte fan. :D

Welke versie tandwielen praten we dan over? Misschien dat andere Marui rijders er iets aan hebben?

Zijn er ook betere tandwielen voor de Hunter? Ik heb er eentje op de zolder staan met een flink versleten tussentandwiel.

Laatst bewerkt:
Tandwielen voor de Big Bear heb ik nog 1 of 2 setjes nieuw liggen. Maar ik zoek onderdelen voor de thunderbird. De hoogte regeling voor achter schokbrekers compleet voor achter een de juiste velgen. Big Bear, landcruiser en cj7 onderdelen zijn ook welkom.

Mvg T-Bird

Is dat een kruising van een Marui Ninja en een Samsung Galaxy S? :D

Ik denk dat Marui Samsung wel kan aanklagen om het gebruik van de naam. ;)

De Galaxy RS is de opvolger van de Hunter, met voor nu ook oliedempers ipv simpele springveren, en misschien nog wat meer verbeteringen.

ik heb veel gereden met de golden eagle en heb ook een tijd gereden met een galaxy en de samurai.
samurai heb ik er 2 van gehad.
zou graag weer een samurai weer willen .maar zijn moeilijk te vinden.

Back