De "oudjes" van Marui, wie rijdt er nog mee of heeft er eentje gehad? Of altijd al willen hebben?

Het was ook mijn eerste Rc auto. Met veel geluk heb ik een cj7 weer kunnen kopen. Compleet met org boekje en ander spul. Zelfs het zender van die tijd zit erbij!! De auto heeft (bijna) niet gereden. Is echt als nieuw! Kapje ben ik aan t spuiten, deze was lelijk gedaan. Wel heb ik nog de orginele golden eagle Stikker voor op de motor kap. Mis alleen het poppetje :(
6c0ab5cda67a1c818859851261932bcd.jpg
0a50e218f89346ffb7fef3e007ad9982.jpg
4a0766f9da29c05bae8ca995d6c99460.jpg

Als ik het niet vergeet zal ik vanavond ook nog even wat leuks laten zien. Een dumptruck, van nikko! Heel gaaf ding en in doos, conpleet

Laatst bewerkt door een moderator:
Netjes, alsof hij zo uit de speelgoedwinkel (daar verkochten ze althans bij ons Marui) is gekomen, gehaald met geld van de krantenwijk, etc...

Kan iemand mij adviseren waar ik een vervangend tandwielset voor de Marui Big Bear zou kunnen verkrijgen ?

Het grootste tandwiel is nl. behoorlijk versleten.

Thanks.

Roger.

Zonet mogen ophalen :)
Een marui golden eagle cj7.
80 procent afgebouwd en dus nieuw in de originele doos.
Dit alles mooi compleet met een nieuwe in de doos vintage snellader en 40mhz nieuwe zenderset.

16jk3d5.jpg

1256z46.jpg

Nope :) gewoon laten zijn zo denk ik :) Over het algemeen zijn ongebouwde kits meer waard, maar natuurlijk is deze al een groot stuk klaar,dus het kriebelt wel. Maar voor nu laat ik het nog even zo denk ik.Het volgende tamiya opknappertje staat ook weeral klaar en deze heeft wel zeer veel liefde nodig.

Laatst bewerkt:
Back