De snelle avonturen van WdeW

ik begrijp je gevoel maar dat was niet nodig (zoals herr Willie al aangaf)
zo als dat ding door de lucht knalt zo zou ik wel een hotliner/speeder vliegen, met de Delta van RC-Europe zit ik al aan de max met de T-Motor aandrijving, ik heb pas een nieuwe aandrijving binnengekregen met bijna 3 x zoveel vermogen en ga dit in een Ultra racer van Look frutten, dan ga ik vast wel verbetering merken :D
Jij bent nog jong en vliegt goed. Gas er op! :) Maar wel langzaam opbouwen graag ;):)

tja, ik heb me ook vaak bezig gehouden met goed zichtbare kleuren, maar ik merk bij mezelf wel verschil in zichtbaarheid, maar omdat je zelf het model vliegt zie je toch wel hoe hij vliegt... en al zou je hem ff kwijt zijn dan is een rol al voldoende om te schakelen naar juiste positie van je model

maar het is in mijn optiek (mooi toepasselijk woord he) wel zo dat de Carf in mn profielfoto heel goed zichtbaar is, de combi van het extreem wit en fel oranje/rood zie je echt goed
Ik heb deze week op de Massimo een deel van het geel vervangen door rood. Tijdens het vliegen was ik niet in de gelegenheid hier op te letten. Mijn aandacht ging volledig uit naar hoe de kist lag. Volgens anderen vloog ik ver weg, maar dat vind ik wel meevallen. Dat heeft GJ mij nog geleerd.
Op de Massimo zit nu bovenop groen, geel en rood. Ik denk dat dit teveel kleuren zijn. Het wordt groen en rood binnenkort. Dat lijkt mij beter.

Nieuwe speeders ga ik spuiten met een spuitbus. De hoofdkleur wordt lime (geel-groen). Op de tips en de neus komt margenta.
Onder grote vlakken wit en zwart.

Vandaag mee gevlogen. Deze kleuren bevallen uitstekend. Ze droegen echt bij aan de zichtbaarheid.
20250614_171922.jpg
20250614_171935.jpg

Back