Gelukig heeft er iemaand een beetje humor, belangrijk over de vacantieHoi,
Als het olieverf is duurt het 6 weken:murder:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gelukig heeft er iemaand een beetje humor, belangrijk over de vacantieHoi,
Als het olieverf is duurt het 6 weken:murder:
Maar "gelukkig" is veel van dat soort voorwaarden strijdig met het Nederlands/Europees recht, wat altijd prevaleert, bij de rechter maak je eerder kans dan je denkt (maar helaas moet je wel (veel) geld en geduld hebben om je recht te krijgen, vooral als de tegenpartij niet meewerkt) ....... Ik heb alleen een keer voor de lol een stuk van de algemene voorwaarden van een doe het zelf winkel doorgelezen. En daar wordt zoveel uitgesloten met betrekking tot hun risico.
Draadje net geleezd, lekker bezig en slim ook, nooit verkeerd om eerste een proefstuk te doen.Nou heb ik in het forum 'De spuitcabine' een draadje gezet waarin ik gewone verf op Depron heb getest en dat ging prima. Werd gewoon droog en was er niet meer (zonder beschadiging) af te krijgen.
@D-J
als de verf niet goed gemengd is, en daardoor de kist verknalt, omdat die verf niet meer verwijdert kan worden, zonder de kist te beschadigen, dan zijn ze daar heus wel voor verzekert, niet gelijk denken dat je niets vergoed krijgt, zij hebben het niet goed gedaan,
dus zijn zij aansprakelijk..[/QUOTE
Is bij de aankoop vermeld op welke ondergrond de verf gebruikt ging worden.Als het een gewone acrylverf is wil niet zeggen dat die op alle materialen of ondergronden is te gebruiken.
adrie
Maar "gelukkig" is veel van dat soort voorwaarden strijdig met het Nederlands/Europees recht, wat altijd prevaleert, bij de rechter maak je eerder kans dan je denkt (maar helaas moet je wel (veel) geld en geduld hebben om je recht te krijgen, vooral als de tegenpartij niet meewerkt) ...
hij heeft 2 lakken laten mengen, de 1 doet het wel, de ander niet....
hij heeft 2 lakken laten mengen, de 1 doet het wel, de ander niet....