delta mixer vol uitslaan gezocht.

Hallo,

Ik ben opzoek naar een delta mixer waarbij beide kanalen vol kunnen uitslaan.
Wie kan me hiermee helpen??

Marcel

bij delta mixer kun je niet vol uit slaan, want als je vol rol geeft, heb je niets meer om up/down te geven...

Voor je boot he!!
knuppel naar voren geeft vol gas beide motoren vooruit
knuppel naar achter geeft vol gas beide motoren achteruit.
knuppel naar links geeft een moter vooruit en een moter achteruit.
knuppel naar rechts het omgekeerde van hierboven.

zoals je kan lezen is het een 1:1 mixer

gr Richard

Dus met deze mixer kan ik beide motoren tegelijk op vollast laten draaien?
Motoren? Als je er motoren mee aanstuurt komen die volgens mij dus ook niet op hun volle vermogen.
Maar wat wil je eignelijk bereiken... twee motoren afzonderlijk bedienen? Of juist niet afzonderlijk?

Hm ik moet het nog zien. Want een delta mixer die echt 1:1 werkt zoals op die website uitgelegd, zou in een vliegtuig een probleem geven.

Het is inderdaad voor een boot.
ik wil het hebben zoals richard hieronder beschrijft.

maar betekend 1:1 mixer zoals hieronder beschreven, of heeft te maken met de knuffel verhouding?

Voor je boot he!!

gr Richard

1:1 mixen doet een DELTA of VTAIL mixer nooit.... dus dat gaat niet werken.
Waarom een mixer om 2 regelaars aan te sturen? Gewoon een y-kabel gebruiken!!!

BadBert... klik op het productlinkje wat ik in een eerdere post heb gepost en je ziet dat deze mixer 1:1 mixt.

Dus als jij beweert dat dat niet zo is verwacht ik van jouw een uitleg waarom een 1:1 mixer niet 1:1 mixt!!!

Gr Richard

Dus als jij beweert dat dat niet zo is verwacht ik van jouw een uitleg waarom een 1:1 mixer niet 1:1 mixt!!!
Nou ik ben BadBert niet maar...
Als je een vliegtuig hebt met een V-staart, en je geeft vol Up, dan gaan beide roeren omhoog. Geef je daarbij dan bovendien vol Links, dan gaat het linker roer terug naar neutraal, een het rechter roer krijgt een dubbele uitslag (omhoog+links, is allebei dezelfde kant op).
Als die rechter servo al de volle uitslag gaf bij vol Up, kan er dus geen vol Links meer bij.
Dus als "1:1 mixer" betekent dat een volle stuuruitslag ook een volle roer-uitslag is, dan kan dat niet voor een vliegtuig.

Ik zou zeggen, mail die winkel en vraag hun uitleg hoe het kan dat je met dat ding volgens hen een boot kan sturen en óók een vliegtuig....

DEZE MIXER WORDT GEBRUIKT VOOR EEN BOOT.....DUS NIET VOOR EEN VLIEGTUIG!!!!Voor een vliegtuig als V-mixer of als Delta-mixer is deze modulmixer niet geschikt.
Mensen met een computerzender kunnen meestal zelf het mix-aandeel aanpassen, maar de topic-starter heeft een 1:1 mixer nodig die niet standaard in de zender zit zoals hij hem wilt gebruiken.
Daarom wilt hij een 1:1 mixer toepassen.
In mijn comuterzender kan ik allerlei mixfunctie`s vrij programeren, maar de topic-starter heeft dus NIET zo`n uitgebreide zender.
En nog maals.....HET IS VOOR EEN BOOT.!!

gr Richard

ja nou weten we het wel dat hij voor een boot wordt gebruikt, maar hetgeen aangegeven wordt om te gebruiken, is wel degelijk iets voor een VLIEGTUIG

DUS
ZO

caps kan ik ook... "luister" even naar bdoets. Wij zeggendit niet voor niets hoor.... tis niet dat we geen ervaring hebben met dat soort mixertjes.
Die dingen proberen we zo veel mogelijk te voorkomen, en alles in de zender in te stellen.

Nogmaals, ik zou het die winkelier vragen. Op de site staat nadrukkelijk dat het ding geschikt is voor boot én vliegtuig; weet je veel, misschien zit er wel een dipswitchje op dat keuze biedt tussen 1:1 of 2:1... en als die winkelier zegt dat het niet uitmaakt... dan lult-ie uit zijn nek.

Ik heb het de winkelier nagevraagd.
volgens de winkelier doet de mixer doet precies zoals richardcj omschreef
...met andere woorden, niet geschikt voor een vliegtuig. Op de website staat dat-ie dat óók kan. Dan mag die winkelier zijn website wel eens aanpassen.

@richardcj... ik had echt begrepen dat het voor een boot was (en BadBert ook) maar op de website staat ijskoud dat hij in een boot én in een vliegtuig kan; en DAT was waar wij op reageerden. Als-ie in een vliegtuig kon was hij namelijk NIET geschikt voor een boot. En daar zijn we het nu allemaal over eens - behalve de website van die winkelier.

Laatst bewerkt:
Back