Beste Tamiya collega's,
Veel woorden moeten we aan deze discutie niet vuil maken. Het is altijd dezelfde persoon die de boel probeert te verzieken.. wat we ook doen met de organisatie, het zal nooit goed zijn.
Dit seizoen was hij niet aanwezig en zijn er ook geen negatieve discuties geweest in de Belgische pits.
Die persoon, jullie wel bekend als 'addicted2blue' of 'Dirkdeceulear' is dus niet meer welkom op de TamiyaCup wedstrijden, incl finale.
En sorry aan Vincent en Nico dat het reglement dit jaar niet heel duidelijk was.. volgende keer vraag je het gewoon via fb en zal ik het wel uitleggen.
Tot hier deze discutie.
Bart v.
@Bart,
Als je het toch persoonlijk wilt spelen dan is hier ook mijn persoonlijke reactie naar u.
Uw probleem is dat je denkt dat je boven andere piloten staat omdat je van de organisatie bent, illegale stukken gebruiken is bij niemand toegelaten inclusief de organiserende mensen.
Het is niet voor niets dat je toen uit die discussie hebt onthouden omdat je perfect weet dat ik gelijk had en nog steeds heb.
Jan heeft in Bredene met een 10T motor gereden, voor mij geen enkel probleem dat men zoiets doet maar kom dan achteraf ook niet met de bewering af dat het tegen elke piloot is gezegd geweest welk niet zo was en bovendien u zelf daarboven op ook nog eens de punten toeschrijven van een 3é plek zijn zaken die je als organisatie juist niet doet.
Je weet perfect dat ik ooit de tegenslag heb gehad met het kopen van die fel besproken GT Tuned motor waarbij mijn dag resultaat ook op een DQ is uitgedraaid.
Het was een correcte en eerlijke beslissing naar alle piloten toe ook al kon ik er zelf niets aan doen.
Wou toen al uit eigen initiatief stoppen maar van jullie (vooral van Jan en David mocht/moest ik gewoon verder rijden.
Heb ik nooit met 1 woord tegen geprotesteerd, zelfs niet op die bewuste dag en heb mij daar ook uitvoerig voor verontschuldigt.
Als het correct is dan ben ik de eerste om dat ook toe te geven en te respecteren en dat weet jij ook maar al te goed.
Ben altijd correct geweest met alles, ook tijdens het rijden weet men dat ik altijd een faire en correcte rijder ben.
Zelfs als ik met toedoen van anderen een crash heb blijf ik altijd wachten tot die piloot terug op de baan is, zelfs als dit iemand is die ik aan het dubbelen ben.
Zaken die ik van u als organisator zijnde niet kan vermelden, daar kun jij nog wel iets van uw broer opsteken dan.
Opbouwende kritiek heb je nooit kunnen verdragen, zelfs niet toen je de organisatie van Jan VDH hebt overgenomen.
Zonder enige vorm van overleg met piloten hebben jullie steeds jullie reglementen aangepast naar wat jullie steeds het beste uit kwam.
Ook niet toevallig dat de jaren dat jullie in de stock reeks reden er plots medium narrow slicks toegelaten werden, waardoor je geen verschil kon zien tussen de A-type medium narrow banden en de gewone standaard slicks.
Vanaf dat één van jullie beiden kampioen is geworden werd er in het nieuwe race seizoen plots geen slicks meer toegelaten.
Toevallig????? Ik denk het niet.
Tevens is het ook niet voor niets dat er op sommige plekken geen tamiyacup meer word gereden, terwijl dat in het verleden altijd zeer goede locaties zijn geweest.
Vorig seizoen, was je voor één van de laatste wedstrijden (Zwevegem) niet ingeschreven en heb je vanwege jullie eigen belang (vooral voor uw klassement kwam dat zeer goed uit) de wedstrijd maar afgeblazen.
Met als excuus dat er te weinig piloten waren, het ging regenen en het indoor circuit van Zwevegem ineens te klein was voor jullie.
Terwijl we het jaar daarvoor nog met 40 piloten aan het stemmen hebben geweest om indoor of toch outdoor te gaan rijden op diezelfde locatie.
Toevallig weer een argument dat u/jullie weer goed uit kwam.
En er zijn nog zulke zaken geweest waarop ik enkel maar kan concluderen dat jij zelf het probleem bent en niet ik die zulke punten aanhaalt en opgelost wou zien.
Of hebben betalende piloten enkel het recht om hun geld uit hun zaken te halen en voor de rest moeten ze zwijgen?
Bovendien kun jij mij de toegang tot het circuit niet ontzeggen en of mijn deelname annuleren.
Het zijn openbare plaatsen met een wedstrijd georganiseerd waarvoor geen vergunning of lidmaatschap bestaat.
Jij mag hier zoveel verkondigen en stoer doen als je maar wilt, maar mij ga jij er niet van kunnen weerhouden om deel te nemen als ik dit zou willen.
Ik zou zeggen tot op de eerste tamiyacup wedstrijd.