\ en nu helemaal goed: 8 inch = 5MM propgat Kan je opboren naar: 6MM-8MM past op Axi 2217 9 inch = 5MM propgat Kan je opboren naar: 6MM-8MM past op Axi 2217 10 inch = 8mm propgat (DJI motor compatible ZONDER boren) 11 inch = 8MM propgat (DJI motor compatible ZONDER boren) ALLE apc props hebben adaptors erbij.! de Graupner props hebben GEEN adaptors erbij!
Propjes besteld in frankrijk en ze zijn vandaag binnen gekomen. Super mooi propjes maar heb het gevoel dat ik iets minder Pitch/Torque heb dan met de slowflyer props. Zal maar overschakelen naar 4s , de bedoeling is om acro te vliegen met deze quad. Al bij al zeer mooie props met een sportieve look
Op de 450 vondt ik de 10x5 het beste vliegen, zie ook de prop testen postje van mijn bouwverslag van de f450 + naza,hier in de sticky.
Hoi, fraai bescherm bescherm kapje ik zoek ook nog zoiets voor mijn Multiwii kan je aangeven waar je deze gevonden hebt ?
Heb ik gezien Emil , echter vlieg ik met een multwii controller en met 1200 kv motoren. Ga toch eens proberen wie weet vliegt die nog beter. Daarjuist al 4s lipo's besteld , vind het toch wel een leuk agressief ding op 4s Heb effe in de tuin met een 3600 mah 4s gevlogen maar de lipo is wat aan de zware kant.
Ok, geweldig gevonden zo'n stofkap ! maar wat voor gewicht heeft je Lipo ? ( en je motoren ) ik was dus net van plan om een 3000 mAh 4S met een gewicht van 340 Gram te gaan
Motoren wegen P/stuk : 57.6g Regelaren wegen p/stuk :70 g Lipo 3s 2200 mAh weegt 265 g 1200 kv motoren met slowfly props 8x4,5 is perfekt , genoeg power en trust. Echter ga ik nu op 4s vliegen , wordt die iets zwaarder +100g maar nog meer power. In combinatie met de graupner props is het toppie.
1200kv is op 4s iig no go op 3s weet ik het idd niet zo rond de 900 ~1050 zijn de 10"nog te doen op 3s, geen idee wat ze op 1200kvers doen
Ik hou wel van snelle en krachtige setups maar idd op 3s met 10 inch props is mss nog te doen. Maar op 4s zal het niet meer te besturen zijn vrees ik en kan zijn dat de boel opfikt
Mhmm, zodra de boel binnen is en vliegend eerst maar eens starten met de 3s 2650mAh die ik nog heb liggen dan maar met de standaard 10x4,5 inch props starten.