DJI New Mavic Pro

Zoals ik al eerder vertelde heb ik op mijn werk even kunnen proef vliegen en heb wat beelden geschoten van de kraan waar ik altijd mee werk. Heb van die beelden even snel wat in elkaar gezet.
Let niet teveel op de edit. Ik heb het alleen even snel geknipt ;)

Zoals ik al zei. Let niet teveel op de edit ;)
Heb er weinig aan gedaan

Ik ben ook nog niet echt met de camera settings bezig geweest. Maakte me meer zorgen om de verbindings problemen elke keer.
Bij deze vlucht durfde ik voor het eertse verder dan 20 meter en dat vond ik al heel wat :D

Al denk ik eerder dat de saturation wat hoog is

Laatst bewerkt:
Hmmm lijkt erop dat het er van af hangt met welk aparaat je kijkt.

Origineel is goed op tv maar via youtube met de chromecast veel te veel kleur.

Zal er morgen eens naar kijken.
Nog nooit eerder gehad.

Zoals ik al eerder vertelde heb ik op mijn werk even kunnen proef vliegen en heb wat beelden geschoten van de kraan waar ik altijd mee werk. Heb van die beelden even snel wat in elkaar gezet.
Let niet teveel op de edit. Ik heb het alleen even snel geknipt ;)

Haha, herkenbaar dat "koffiedrinken"

Ik volg al een tijd het Dji pilots forum.
Vandaag las ik enkele posts over mensen die besteld hadden rond 12/01,en die een vriendelijke mail kregen dat door onverwacht succes van het artikel hun verzenddatum naar maart 2017 kan komen...even slikken toch.misschien wel foute info.in ieder geval is de termijn info op de site gewijzigd naar 10-15 dagen...ik hoop dat de chat operator van gisteren correct was en dat mijn toestel verzend op 1/02....

Mooi hoor ! Ik zit toch hardop te denken om mjn order te gaan cancelen. Niet om eerder aan de Mavic te komen, maar om het probleem aan te kaarten. 4 Oktober besteld jongens, en een bak geld betaald. Nu staan ze op Marktplaats en duiken overal op. Ben het een beetje zat.

Pak de ballonnen!

11266de81abac84ab0709922ed6489d1.jpg

Morgen even langs de winkel. Eigenlijk nutteloos want geen andere winkel heeft ze. Ik moet er toch langs want de auto heeft kuren.

Mooi hoor ! Ik zit toch hardop te denken om mjn order te gaan cancelen. Niet om eerder aan de Mavic te komen, maar om het probleem aan te kaarten. 4 Oktober besteld jongens, en een bak geld betaald. Nu staan ze op Marktplaats en duiken overal op. Ben het een beetje zat.

Ik zou gek worden en al lang gecanceled hebben.ik kan het me goed voorstellen.idd een bak geld...gisteren op 2ehands.be een Mavic voor 900€,direct mail gestuurd maar half uur later was het alweer weg.

Vanmorgen de Mavic nog even 'live' kunnen zien bij Droneland in Almere. Sterker nog, ze vlogen daar binnen met de Mavic!

Laatst bewerkt:
Back