Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb dit draadje niet door gelezen maar ik was een benieuwd. Ik heb de mavic al een tijdje op het oog maar dit zou mijn eerste drone worden. Ik vlieg al jaren rc dus dat is het probleem niet. Nu keek ik op de kaart waar je nog mag vliegen maar ik vraag me af of het de moeite is.. ik woon in beverwijk. Noord holland. Waar vliegen de meeste zoal?
Hai ja al een paar jaartjes weermaar is in de buurt. Je kent het.
Antenne, 2x3W amp, 5200mAh LiHv parallel met de mavic accu.Wat voor mods heb je precies gedaan dan?
Antenne, 2x3W amp, 5200mAh LiHv parallel met de mavic accu.
Bekijk bijlage 247584Bekijk bijlage 247586 Bekijk bijlage 247585
De linker zender is het meest compact en is het prototype van de Maxxuav evolite. Zendbereik van rechts is ietsje beter vanwege CW en CCW circulaire polarisatie en spreiding van tx/rx antennes.
Ja. Dat is heel goed te doen en terug te brengen in orig staat indien nodig.Ziet er erg indrukwekkend uit, moet je daar de zender nog voor open maken om de antennes te instaleren ?
Heb 'm verschillende malen mogen testen op de club, vriendelijke piloten bij ons.
De foto's baarden mij wat zorgen maar met zorgvuldig gekozen instellingen zijn die ook acceptabel.
Sinds kort een 4K pc met dito scherm dus ik kan eindelijk 4 K filmpjes schieten en editen.
En het vervoer van de Mavic is natuurlijk prachtig, kan in de foto tas.
Komende 3 weken Oostenrijk, Slovenië en Kroatië onveilig maken.