DJI New Mavic Pro

Ik heb dit draadje niet door gelezen maar ik was een benieuwd. Ik heb de mavic al een tijdje op het oog maar dit zou mijn eerste drone worden. Ik vlieg al jaren rc dus dat is het probleem niet. Nu keek ik op de kaart waar je nog mag vliegen maar ik vraag me af of het de moeite is.. ik woon in beverwijk. Noord holland. Waar vliegen de meeste zoal?

Zeker de moeite, verslavend zelfs. Er zou toch genoeg plek moeten zijn rond de kust? Boven/langs t water is het signaal krankzinnig goed!
Al lang weg uit Heemskerk?

Hai ja al een paar jaartjes weer ;) maar is in de buurt. Je kent het.

Dit is mijn mening, dus dronepolitie blijf erbuiten aub: de mavic is geen 700 size op anabolen, daar hebben we beiden ervaring mee. Als menselijke paranoia je koud laat is de mavic een heerlijk onschuldig vliegding en geeft je genoeg uitdaging. Die rode rommel op dat kaartje van het kadaster zijn CTR's en betekent niet dat de mavic niet start.. er is genoeg plek bij jou in de buurt. De no-fly zones die dji hanteert zijn niet gelijk aan die van het kadaster.

Heb een battery mod uitgevoerd op de mavic (adapter) en de antenne op steroïden gezet: vandaag 11.3km afstand van homepoint bereikt beperkt door accu. Op de terugweg 600m voor homepoint moeten landen in een boomgaardje. Wind was toegenomen na de laatste vlucht, rekenfoutje;)

Heb 'm verschillende malen mogen testen op de club, vriendelijke piloten bij ons.
De foto's baarden mij wat zorgen maar met zorgvuldig gekozen instellingen zijn die ook acceptabel.
Sinds kort een 4K pc met dito scherm dus ik kan eindelijk 4 K filmpjes schieten en editen.
En het vervoer van de Mavic is natuurlijk prachtig, kan in de foto tas.
Komende 3 weken Oostenrijk, Slovenië en Kroatië onveilig maken.

20170603_192719.jpg
20170611_153653.jpg
20170611_153554.jpg

De linker zender is het meest compact en is het prototype van de Maxxuav evolite. Zendbereik van rechts is ietsje beter vanwege CW en CCW circulaire polarisatie en spreiding van tx/rx antennes.

Heb 'm verschillende malen mogen testen op de club, vriendelijke piloten bij ons.
De foto's baarden mij wat zorgen maar met zorgvuldig gekozen instellingen zijn die ook acceptabel.
Sinds kort een 4K pc met dito scherm dus ik kan eindelijk 4 K filmpjes schieten en editen.
En het vervoer van de Mavic is natuurlijk prachtig, kan in de foto tas.
Komende 3 weken Oostenrijk, Slovenië en Kroatië onveilig maken.

Oostenrijk zou ik qua vliegen ff niet doen @Ben Jansen. Is een No go daar. Tenzij je de camera van je drone afhaalt.

Laatst bewerkt:
Back