Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat denk ik ook dat het zo zou moeten werken maar is hier blijkbaar niet het geval en ik zie zo direct geen meldingen hiervan op internet. Mag ik vragen op welke firmware uw Mavic staat en met welke versie DJI App jij vliegt. In mijn geval staat de firmware van de Mavic nog op de 400 omdat alles zonder problemen werkte en de app nu op 4.1.7 en het probleem is duidelijk ontstaan bij het updaten van de App versie van 4.1.5 naar 4.1.7 Vandaag twee vluchtjes gedaan en het eerste zonder probleem toen nog op de 4.1.5 en het tweede vluchtje wat dus het probleem gaf op de 4.1.7. Ik zit zo maar te denken of het niet zou kunnen dat ze op die manier mij forceren om de firmware van de Mavic te moeten updaten? Inmiddels ook al eens via de app uitgelogd en opnieuw ingelogd maar ook dat maakt geen verschil.@Hans52 Officieel zou het dan moeten werken... thuis via WiFi inloggen op de app (hoeft maar 1x). Daarna vliegen... vreemd.
De app staat bij mij op het CrystalSky scherm en is versie 4.1.5
Toestel staat (nog) op 1.03.0800
Je kunt de bijgeleverde kabel gebruiken.
De kabel die bij mijn S7 zit, werkt ook gewoon.
Thanks ! Hij werkt nu wel!Je moet wel de Micro usb stekker eruit doen aan de zij kant conroller, voor je de usb onder in steekt.