DJI New Mavic Pro

Ik denk het niet want dit zijn nog de "oude" accu's van dji met maar twee pinnen op de stekker. De nieuwe accu's hebben er veel meer. Geen idee wat de pinout is van de accu's

Jawel joh dat zijn gewoon mensen die hem wegkapen op sites of mediamarkt en dan voor meer verkopen je krijgt gewoon bon enzo. Van mij mogen ze spuitje maar geef ze eens ongelijk.vraag aanbod...

Snap ook niet hoe het kan. Ik check elke dag mediamarkt etc, nooit voorraad. Ik probeer een keer zo'n etter voor te zijn zodat iemand die er oprecht naar uitkijkt eentje kan krijgen voor de normale prijs. Het klinkt gek ik weet t, maar kan niet tegen dat hebberige gedoe. Als je op die maner inkomsten wil genereren....ghrrr egeltje in mn maag speelt op.

Een aantal weken geleden werden ze aangeboden en verkocht op de uk eBay voor 4000 pound en meer en op de US eBay voor $6000+ bizar bizar..
Begint nu minder te worden, aanbid wordt groter en dat wordt ook tijd

Heb ik ook over gedacht, maar dat ding vind ik zo lelijk. Bovendien zul je dan net zien dat 1 dag later de Mavic voor het grijpen ligt.

Zelf zou ik dan toch nog maar even wachten op die Mavic.
Denk dat het de moeite waard is om dat geduld op te brengen en......het is toch nog een knake seizoen om voor ons hobbyisten buiten te vliegen op een aangename manier.
Over niet al te lange tijd rollen we de lente in.
Daarna de zomer en najaar.
Dan zullen jullie heel blij zijn met die Mavic.
Een Phantom 4 Pro kan altijd nog, toch..........
Vr Gr

Haha dat is waar Maarja als ik kijk naar de specs is de pro ook weer een shitload beter vraag me alleen af wat de latency is vergeleken bij ocusync

Gisteren even de "POI" (Point of interest) getest.

Werkt heel leuk, maar was eerst best wel eng.

Na wat instellingen voor de POI, en dan na de "OK", zie je de Mavic gewoon (in mijn geval best wel snel omdat ik de snelheid best wel hoog had gezet) rondjes vliegen om het object zonder ook maar iets te hoeven doen op de RC. ¯\_(ツ)_/¯

Heb er helaas geen video van. Ik heb in de app de files op MP4 gezet, en denk dat mijn SD kaar dit niet goed aan kan qua snelheid o.i.d.
De beelden die op de SD kaar staan stotteren heel erg.

Back