@Anthonytoyo Dat is het verschil tussen kopen in de US of in de EU. Hou er rekening mee dat als je in de US bestelt, er nog invoerrechten bijkomen. In Nederland is dat 21% en dan zit je gelijk weer op de tarieven van Bol, DJI etc...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Anthonytoyo Dat is het verschil tussen kopen in de US of in de EU. Hou er rekening mee dat als je in de US bestelt, er nog invoerrechten bijkomen. In Nederland is dat 21% en dan zit je gelijk weer op de tarieven van Bol, DJI etc...
Continuing story about Bol.com......
De Mavic is nog steeds 'op voorraad'. Nu voor 1199,00 en wordt nu verkocht door Bol.com zelf. Gisteren stond er nog zoiets als 'KNL' oid. Wat een soap. Op het DJI Forum zijn er mensen die in oktober besteld hebben en nog geen Mavic hebben ontvangen. Maar ook piloten uit de UK die op 6 januari besteld hebben via DJI en op 9 januari geleverd kregen. Logistiek is nog wel een dingetje bij DJI.
Het is een beetje raar wat er gebeurt bij Bol, maar PostNL komt vandaag echt bij me aan de deur volgens Track & Trace, dus ik begin er nu in te geloven...
Met die komende sneeuw moeten er wat mooie plaatjes te schieten zijn!
Dat verhaal van Bol.com heeft niets meer met 'commercie' of 'marktwerking' te maken imho. 'Oplichting' dekt de lading wat beter imho.
Het heeft te maken dat Bol.com alleen maar een webshop is die niet alles zelf leverd maar in dit geval de levering door derde gedaan word.
Kleine domper op de feestvreugde, er zaten maar twee props op, de voorste ontbreken?! Alles nagekeken, zitten ook niet los in de doos... Nu begrijp ik waarom hij maar 1160 kostte...
Doos was wel netjes dicht en alles ziet er voor de rest goed en compleet uit zo te zien.
Maar even reclameren en kijken of ik nog ergens props kan bestellen die morgen in huis zijn.
Edit: gelukt. Morgen eerst maar eens op mijn gemak kijken hoe het allemaal werkt, en als de props binnen zijn even wintersporten!![]()