B
bzb
Guest
de advanced maakt dezelfde foto's als de pro, alleen het filmen kan in hogere resolutie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo ver ik weet is die keuze niet aanwezig.Aangezien mijn Engels te kort schiet de vraag hoe en waar ik kan veranderen dat de video of foto direct op de iPad komt en niet op het kaartje in de Phantom 3 zelf
Aangezien mijn Engels te kort schiet de vraag hoe en waar ik kan veranderen dat de video of foto direct op de iPad komt en niet op het kaartje in de Phantom 3 zelf
Goeiedag heren,
ik wil graag een i pad mini 2 kopen, maar ik wil graag eerst iets op mijn dji phantom 3 4k afstandsbediening hebben zodat ik hem daar toch in kan zetten.
nou heb ik dit gezien op amazon https://www.amazon.com/Extended-Phantom-Inspire-Mobile-Tablets/dp/B00ZP2XZG4 alleen heb ik geen creditcard :|
heeft 1 van jullie ook een link waar ik het in nederland kan kopen of een oplossing?
Met vriendelijke groet Robert hiemstra
Wil hij niet verder vliegen (instellingen in de app) of valt het signaal echt weg en keert hij volgens rth in positie maw kan je aangeven wat er plaatsvjnd als je te ver gaat? Staan je antennes netjes recht en platte kant naar de drone? Wifi uit van je tel en of tablet? Bijzondere straling in de buurt? Geen plakkers of stickers met folie op je drone..
Is hij nieuw?
Tot later...
Precies, echt signaal weg of anders staat de p3 misschien in de beginners mode, dat is geloof ik max 30m, maar dan heb je wel signaal alleen kan je niet verder vliegen