DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Heb sinds gisteren een DJI Phantom 3 advanced

Wellicht kunnen mensen die er ook een hebben hier hun ervaringen delen.

ik wou hetzelfde doen!
maar mijn ervaring is fantastisch.
zeer mooi 4 k beeld , vliegt zelfs met met zeer stevige wind nog perfect! moest wel ff wennen aan de pilotapp en het updaten.
paar problemen met imu calibratie en dat ik platkabel op de camera moet aanduwen..?

hier ook sinds gisteren een phantom 3 advanced, ook in Budel.

ben nu bezig om afneembare prop guards te printen, werkt perfect

3dprop_zps42hiesbd.jpg

Laatst bewerkt:
Heb net de allereerste vlucht gemaakt met mijn Phantom 3 advanced van 18 minuten.
Vliegt als een speer. Het HD-beeld is stukken scherper (beter) dan dat van de Vision plus waar ik een jaar mee gevlogen heb.
Op mijn 55 inch TV-scherm zie je zeer veel details, ongelooflijk zo scherp, en helemaal geen jello.
Wat me wel opviel is wanneer je de drone om zijn as draait de horizon soms even scheef kan gaan staan maar dit wordt wanneer je stopt (met draaien) redelijk snel gecorrigeerd. Hier had de vision plus ook last van.

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf nu 1 week de professional en ben er ook zeer tevreden over.

hier een filmpje in 4k zo uit de camera en dus onbewerkt.

Iemand de flight logs al bekeken,(mensen met een Inspire kennen deze optie natuurlijk al) zeer gedetailleerd, met kaart enz

Te vinden in de Pilot App ( bij ios) onder User center, daarna kies je onderaan het middelste icoontje (pijljte met cirkeltje)
Als je op het zendertje klikt zie foto linksonder kun je zelfs je stuurbewegingen volgen tijdens de gehele vlucht !

Image-1_zpsifhobl4s.jpg

Laatst bewerkt:
Een topic om in de gaten te houden

Op het moment nog een Phantom 1 waarvan de ginball kapot is gegaan (tenminste, daar lijkt het op) , nou kan ik natuurlijk een nieuwe ginball kopen, maar misschien is het verstandiger om dan te kijken naar de nieuwe Phantom 3 :)

Vooral de live stream op je telefoon/tablet lijkt me erg handig, in combinatie met alle extra opties en voordelen

Weet iemand hoe ik de camera instellingen af moet stellen van phantom 3 advanced ?
Neem aan pal en 50hz?
Heb namelijk niet zo'n vloeiende beelden.
Of ik doe iets anders fout.

Ben benieuwd naar jullie reactie

Gr wiljan

Back