Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een 'oops'-gevalletje.... verkeerde stuurbeweging en ging letterlijk de boom in. Na een smak op de grond is de gimbal-plate op de drone gebroken en een kabeltje gesneuveld.... Weet iemand een goeie reparateur ? / vervangende onderdelen ? Drone vliegt nog prima met een nieuw propje erop. De plaat met de camera is nog in orde.
Bekijk bijlage 7879
@tasso: En ik lees overal dat er met de twee GPS systemen net veel meer satellieten te ontvangen zijn waardoor er een grotere stabiliteit verkregen wordt... dat klopt dus blijkbaar niet. Heb ook ergens gelezen dat er nu in de laatste versie van de pilot app wel een aanduiding van het aantal satellieten is.... ben je zeker dat je de laatste versie hebt? En dat zou jammer zijn dat de simulatie eruit is. Zal nog maar wat wachten met er eentje aan te schaffen denk ik.
Vriendelijke groeten
Hans
@tasso: En ik lees overal dat er met de twee GPS systemen net veel meer satellieten te ontvangen zijn waardoor er een grotere stabiliteit verkregen wordt... dat klopt dus blijkbaar niet. Heb ook ergens gelezen dat er nu in de laatste versie van de pilot app wel een aanduiding van het aantal satellieten is.... ben je zeker dat je de laatste versie hebt? En dat zou jammer zijn dat de simulatie eruit is. Zal nog maar wat wachten met er eentje aan te schaffen denk ik.
Vriendelijke groeten
Hans
Zou ik mogen weten wat voor tablet jij gebruikt en of je alleen een wifi uitvoering hebt of ook eentje met gps.Heb de P3 A nu een klein weekje. Wat vliegt dit lekker. Hiervoor mijn tarot t960 de boom in gejaagd. Altijd hetzelfde. Sjouwen, 5 lipos opladen. bril mee. 2 a 3 keer lopen voordat alles in de auto zat. Kortom een heel gedoe. Filmje maken. jello dit, camera zus etc etc.
P3 hele verademing in één keer alles mee. foto's zijn top.
Mis het knutselen wel een beetje, zal dus wel een mini naast komen ofzo ;-)
hier de fotos. https://www.facebook.com/devlietlan...1645941711791/351645911711794/?type=1&theater
Serieus Ed of is dit een grapje. Waar denk je dat ik was.
Heb de P3 A nu een klein weekje. Wat vliegt dit lekker. Hiervoor mijn tarot t960 de boom in gejaagd. Altijd hetzelfde. Sjouwen, 5 lipos opladen. bril mee. 2 a 3 keer lopen voordat alles in de auto zat. Kortom een heel gedoe. Filmje maken. jello dit, camera zus etc etc.
P3 hele verademing in één keer alles mee. foto's zijn top.
Mis het knutselen wel een beetje, zal dus wel een mini naast komen ofzo ;-)
hier de fotos. https://www.facebook.com/devlietlan...1645941711791/351645911711794/?type=1&theater
Zou ik mogen weten wat voor tablet jij gebruikt en of je alleen een wifi uitvoering hebt of ook eentje met gps.
Is met gps. Gebruik de ipad mini van mn zoon. Mijn ipad 3 is niet compitabel.
Beeld en bsturing over lightbridge vls mij.