Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
firmware 1.2.7 heeft problemen, het voegt lijnen onder in foto's toe en problemen met het vps systeem .
de update 1.2.8 lost het lijnenprobleem op echter niet het vps probleem (visual positioning systeem).
aanbevolen is om de oude firmware te gebruiken, als je geen problemen hebt.
Ik las ook ergens dat je van de ene FW versie naar de daaropvolgende versie moest overgaan omdat je geen FW versie mag overslaan. Klopt dat?
Klopt VPS probleem was ik even vergeten.
En inderdaad gewoon bij de oude software (1.1.19) blijven en bij een evt. update minimaal een week wachten totdat je zeker weet dat er weer geen nieuwe bugs bij gekomen zijn.
Wat ik nooit begrijp is dat waarom ze zo'n dure machine niet eerst goed testen voordat hij in de winkel komt. Heeft de professional geen problemen?
Hallo Erwin,Heren.
Ik zelf heb de dji phantom 3 Advanced en gebruik de Nexus 6 voor deze drone.
Wie kan mij vertellen waar in de dji pilot app ik de flightsimulator kan vinden?
Groetjes Erwin
Hallo B Schijf.Hallo Erwin,
de flight simulator schijnt alleen te werken met een ipad of iphone.
het leek mij ook leuk deze te proberen maar is niet voor android beschikbaar
Hallo B Schijf.
Wat ik mij verder af vroeg.
Wanneer de telefoon vast gaat zitten, of je krijgt telefoon tijdens het vliegen wat dan?
Moet je met de telefoon vliegen?
Hallo Erwin,
de flight simulator schijnt alleen te werken met een ipad of iphone.
het leek mij ook leuk deze te proberen maar is niet voor android beschikbaar
Hallo B Schijf.
Wat ik mij verder af vroeg.
Wanneer de telefoon vast gaat zitten, of je krijgt telefoon tijdens het vliegen wat dan?
Moet je met de telefoon vliegen?