Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er allemaal gelikt uit maar zoals ik wel eens eerder beschreef durf ik al die upgrades niet te installeren omdat er altijd wel wat mis gaat bij mij.
Waarschijnlijk omdat ik niet begrijp wat ik moet doen .
Zal is in mijn omgeving op zoek gaan die dit wel kan succes allemaal en vast veel plezier met deze toevoegingen.![]()
Leuk allemaal maar heb nog geen antwoord op mijn vraag
Heeft er al eens iemand met Bft 4+ gevlogen? Ik ben benieuwd hoe de P3 het doet. Er is mij gevraagd vanmiddag wat foto's te maken maar het waait hier best 28km (bft4+)
ik kan een filmpje wel door appen met een link maar niet met een film via bibliotheek.
of ben ik de enigste die dit opvalt of ik doe iets niet goed
De nieuwe firmware P3X_FW_V01.04.0010.bin geïnstalleerd op de P3P quadcopter (hoeft niet op de RC). Nieuwe DJI GO App geïnstalleerd en twee batterijen leeg gevlogen. Succesvolle vluchten dus. Na een volledige IMU en gimbal calibratie verder geen problemen. 'k Heb het idee dat ie iets stabieler hovert dan voor de update, maar dat kan ook aan de IMU calibratie liggen.
Vreemd is nog wel dat soms wel/soms niet de icoontjes van de nieuwe DJI GO App in het schermpje (iOS, iPAD Mini) verschijnen. Heb daarom nog niet goed via Waypoints of POI kunnen vliegen.
Dan heb jij waarschijnlijk de phantom 3 advance ,bij de pro moet het wel de rc.
vraagje... ik hoor tijdens het updaten niet het gebruikelijk beep ..4x geluidje zoals in vorige versie wel was. Hebben jullie dat ook of gaat het bij mij niet helemaal goed?
De gele leds knipperen wel snel.
De FW is succesvol verlopen, alleen krijg ik het niet op de remote (geen idee of dit nodig is)
Het is nu als volgt
App 2.1.0
Remote 1.3.20 (hoort dit zo??)
Firmware 1.4.10
De nieuwe modes kan ik niet terug vinden, moet er misschien iets worden veranderd in de instellingen of komt dit omdat ik de remote niet kan updaten?
ps schakelaar op F gezet. Lees net op het Dji forum dat je in de lucht moet zijn om de modes tevoorschijn te laten komen.
Kan iemand mij aub bevestigen of de remote 1.3.20 hoort te zijn en dus niet hoeft te worden geupdate