DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Hou het maar op onkunde, en excuses voor mijn vage vraagstelling!!:(
Wat ik bedoel met mijn vraag is, of ik naast mijn reeds ge installeerde DJI App, ook nog die Android link. die er rechts naast op hun site staat, nodig heb voor de goede werking van e.e.a, is dit b.v. geen update o.i.d.?

Er is een dji go app voor een Apple device en een dji go app voor een android device. Als je al een app geinstalleerd hebt op een Apple device, lukt het je niet om de android versie op je Apple erbij te zetten :)

Lees je goed in, onderzoek de app goed en alle functies want het kan wat overweldigend zijn in het begin.

Nou mensen, we zijn inmiddels al weer bijna 12 weken verder en DJI heeft me volledig in de steek gelaten. Elke week beloven ze weer opnieuw het volgende: "I have found your case and it is due to be repaired early next week. We apologize for the long wait time."

De tussenhandel "Marcotec GmbH" laat mij ook volledig in de steek, steeds beloven ze me terug te bellen maar doen niets en zelfs het hoofdkantoor van DJI beloven van alles maar daar blijft het dan bij.

Ik wordt hier echt moedeloos van....
(zo, dat lucht weer even op dat ik dit heb kunnen posten)

Waardeloos om te horen, hele zomer seizoen dus weg.. Gelukkig komt ie waarschijnlijk net voor de mooie herfstkleuren.
Dji maakt prachtige producten, maar customer service is totaal niet opgewassen tegen de after sales perikelen.. In de USA is de turn around tijd schijnbaar wel beter geworden, nu hier nog.
Hoop dat je hem snel terug krijgt

he even een vraagje, ik heb al een boel gelezen en kom er werkelijk niet uit! mega frusterend want zo moeilijk kan het toch niet zijn zou je zeggen!
wat is er aan de hand: ik heb een phantom3 professional, met een ipad2 mini. en op deze ipad2 mini heb ik de dji go app gezet. en nu komt ie,..... ik krijg met geen mogelijkheid contact met de camera. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Ik heb de nieuwse firmwares gezet op de drone en ook de zender. Misschien een rare instelling op de tablet zelf?

Waarschijnlijk moet je een iPad 3 hebben ?

ff gezocht,moet toch lukken

• iOS: iPhone 5s, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPad Air, iPad Air Wi-Fi + Cellular, iPad mini 2, iPad mini 2 Wi-Fi + Cellular, iPad Air 2, iPad Air 2 Wi-Fi + Cellular, iPad mini 3, and iPad mini 3 Wi-Fi + Cellular. This app is optimized for iPhone 5s, iPhone 6, and iPhone 6 Plus
  • Android: Samsung tabs 705c, Samsung S6, Samsung S5, Samsung NOTE4, Samsung NOTE3, Google Nexus 9, Google Nexus 7 II, Ascend Mate7, Nubia Z7 mini, SONY Z3 EXPERIA, MI 3, MI PAD

De laatste tijd ben ik gevraagd door onze lokale tv zender om wat beelden te maken .
Van de Enduro van Bergeijk en afgelopen zaterdag de finale van de Polaris Cup.
Ik kan vertellen dat dat een hele leuke ervaring is :)

Het is nog niet zo makkelijk allemaal maar denk dat er toch aardige lucht opnames bij zitten.
Er is ook een video van de Enduro maar daar zitten beelden bij die eigenlijk als drone piloot niet zou moeten maken ;) Dus plaats ik die niet op het forum maar zijn te zien bij: www.localtvbergeijk.nl

Laatst bewerkt:
Weverij de Ploeg in Bergeijk.
Ontworpen door Gerrit Rietveld.

Maximale vlieghoogte was 50 meter

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Morgen een super leuke opdracht van een Dakar team uit Valkenswaard.
Ze gaan hun truck testen en er is mij gevraagd om filmbeelden met de drone , vanuit de truck met de Gopro en een fotoreportage te maken.
Zondag 8 november tijdens de Pre-Proloog ben ik op het op het Eurocircuit te vinden, ook de hele dag aan het fotograferen als persfotograaf .
Mag helaas nog steeds niet van RTL met de drone vliegen.
Prettig weekend allemaal ;)

Morgen een super leuke opdracht van een Dakar team uit Valkenswaard.
Ze gaan hun truck testen en er is mij gevraagd om filmbeelden met de drone , vanuit de truck met de Gopro en een fotoreportage te maken.
Zondag 8 november tijdens de Pre-Proloog ben ik op het op het Eurocircuit te vinden, ook de hele dag aan het fotograferen als persfotograaf .
Mag helaas nog steeds niet van RTL met de drone vliegen.
Prettig weekend allemaal ;)

WORDT TIJD VOOR EEN DJI OSMO PAT.:koud:

Afgelopen zondag mee geweest met team Tilburgs Truck Parts naar Lommel in Belgie waar zij hun Truck gingen testen voor de Dakar wedstrijd.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back