Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de DJI strap? Of gebruiken jullie andere alternatieven hiervoor? Een keycord lijkt mij niet prettig voor in de nek. Of wordt dit sowieso weinig gebruikt bij het vliegen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat me laatste vluchten opvalt is dat de quad wat loom stijgt, met 3m/s, ik heb t gevoel dat dit voorheen met meer power ging, alle gains staan op 100 verder, weet iemand of dit te traag is?
edit. volgens dji moet dit 5m/s zijn. zal wel weer moeten updaten ben ik bang
Alleen wanneer ik met volle snelheid vlieg en tegelijkertijd een bocht draai komt het uiteinde in beeld. Ik geef toe dat dit een beperking kan zijn, maar normaal gesproken maak ik zulke vliegbewegingen niet wanneer ik serieus ga fotograferen of filmen (al ben ik daar nog amper aan toegekomen).Zie je de landinggear dan niet in je camerabeeld? Heb er ook aan zitten denken zo'n landinggear extension maar las op dji forum dat de uitstekende poten zichtbaar in beeld komen.
Loom stijgen en dan maar updaten? Ik las dat 1.5 en 1.6firmware ervoor zorgen dat je snelheid omlaag gaat.met de oudere firmware(tm 1.4) kun je sneller stijgen.
In cold environments, propulsion output is automatically adjusted based on battery temperature and cell voltage. Horizontal and vertical speed is also decreased to avoid triggering battery protection.