Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij V-nix is hij nu te koop voor 1499€.Is dit op het moment de goedkoopste plek om de Phantom 4 te halen?: http://bit.ly/1rFKAmR
Of weet een van jullie een goedkoper adresje, kreeg hem zelf niet goedkoper gevonden namelijk..
Ik gebruik zelf een normale galaxy s5 en dat werkt prima. Nu heeft de s5 mini natuurlijk een tragere processor, maar aangezien je hem al in bezit hebt kun je het gewoon proberen?Is de Samsung galaxy s5 mini goed voor de dji go app? Ik heb android 5
Het zal wel meevallen denk ik. Gewoon zoveel mogelijk apps die op de achtergrond draaien uitschakelen, en in de DJI app het lokaal opnemen van de liveview uitschakelen. Zal overigens wel leuk vliegen zijn op Texel denk ik zo.Ja ik probeer het gewoon dan bestel ik hem als ik me loon heben als de mini niet gaat dan is het pech
de S5 mini?bij mij werkt de goedkopere samsung evo ook prima,
even een andere vraag, welke bitrate kan ik het beste een film exporteren van 2.7k welke is ge edit met premiere pro?