DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Het blijven vragen of het een goede prijs is heeft niet zoveel zin. Het is maar net wat jij er voor over hebt. Wij kunnen natuurlijk nooit bepalen of de tweede hands phantom ok is dat zal je zelf moeten bekijken. Dus ga naar de verkoper toe vraag hem je de phantom voor te vliegen en stel hem de vragen die je wilt weten. Je kunt hem iig vragen in de app de batterij status te laten zien, dan weet je of deze goed is en hoe vaak deze is opgeladen.
succes

En voorvliegen moet niet bestaan uit eventjes "hangen". Laat hem de hele acculading uitvliegen want dan komt de boel goed op temperatuur en weet je ook meteen of de accu goed is.

filmpje zegt niks, kan net zo goed een oud filmpje zijn of van iemand anders. Uit het buitenland kopen vind ik wat link maar het is jouw keuze. Ik zou het nooit kopen zonder dat ik het in het echt heb gezien.

Dat kun je doen, ik zou hem bellen en een beetje doorvragen. Je neemt het risico of niet.
Phantombezitters zijn niet altijd nette modelbouwers dus...

als ik het gevoel heb tegen de muur te praten dan houd ik daar vrij vlot mee op :)

Wordt deze week opgestuurd en betaald

Het lijkt me verstandig als je vast wat basis kennis op gaat doen. Er zijn een aantal dingen die je niet mag vergeten voor je de lucht in gaat zoals kalibreren van de IMU en kompas. Op youtube kun je ontzettend veel nuttige filmpjes hierover vinden, Succes

zow bijna heel nederland is nu een Enhanced Warning Zone :)

ik zet 1.9 er voorlopig nog maar even niet op :)

staat er bij mij al op, heb gecheckt maar er is niets veranderd met de NFZ. Vliegveld hier staat keurig rood omcirkeld maar dat vind ik alleen maar ok. De gele en groene zones heb ik niet kunnen ontdekken dus same as before, gelukkig

Back