DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Vandaag gevlogen langs de ijssel, daar kreeg ik de melding dat het een no flyzone was, heeft waarschijnlijk te maken met de natuur en de beesten daar. Je hebt gewoon de mogelijkheid om te accepteren en dat je volledige verantwoordelijkheid neemt als je toch gaat vliegen,dat heb je natuurlijk altijd. Met toestemming van dji is alleen als je commercieel vliegt en je wil dat de no flyzone bij jou wordt uitgeschakeld. Hebben wij als "amateur" vliegers niets mee van doen. Ik heb in ieder geval een mooi filmpje geschoten :koud:

Dus als ik het goed begrijp krijg je een melding maar hoef je dus niet te unlocken?
ps waar kan ik je filmpje bekijken?

snap het al
groen - unlocken hoeft niet
geel - unlocken

je hebt dus in de groene nfz gevlogen

Laatst bewerkt:
Je kunt de Geofencing gewoon uitzetten in General settings. Je eigen keuze dus om het wel of niet te gebruikten.
Hier nog een filmpje van mij van afgelopen week met de laatste dji firmware

We zijn met een aantal mensen en motoren wezen rijden in Oostenrijk, Italië en Zwitserland. Hier en daar de drone uit de topbox en en paar opnamen gemaakt. Ik heb wat met levels en curves in FCPX moeten stoeien om de kleuren en licht optimaal te krijgen. Lijkt of de cam van de advanced fletser opneemt dan voorheen. Zal na de laatste update is terugzetten naar fabrieksinstellingen. In bijgaande teaser een paar shots vanaf de PH3.

Ik heb een verzoek aan de gebruikers van de Phantom 3 of 4 drone:
Zou ik een keer mogen kijken bij een dronevlucht?
Ik ben namelijk gehandicapt en zit in een rolstoel. Ik wil graag kijken of ik deze drone kan besturen en ik wil weten wat je met de diverse apps in combinatie met de phantom kan doen.
Ik zou deze phantom willen aanschaffen, zodat ik op plekken kan kijken waar ik met de rolstoel nooit zou kunnen komen.
Bij voorbaat dank en ik hoop dat het lukt!

ik zit in het zelfde schuitje, en als je zelfstandig 2 kilo van de grond kan tillen kan je zelfstandig vliegen lijkt me, voor het besturen moet je hand motoriek wel volledig werkzaam zijn

ik zit in het zelfde schuitje, en als je zelfstandig 2 kilo van de grond kan tillen kan je zelfstandig vliegen lijkt me, voor het besturen moet je hand motoriek wel volledig werkzaam zijn
Beste bob
Bedankt voor je reactie.

Hetlive zien en voelen van de phantom 3/4 is voor mij van het allergrootste belang. Eenuitgave van tussen de 900 en 1600 doe je niet zomaar. Vandaar mijn oproep!

Het probleem is een beetje dat je als, blijkbaar onervaren, piloot met de drone van een ander wil vliegen. Ik snap compleet je bedoeling maar de meeste piloten zijn erg zuinig op hun spullen. Een foutje van jou kan de drone beschadigen. Maar wellicht is er hier iemand te vinden die je keer ervaring kan laten opdoen met de drone.

het is altijd handig om even zelf te oefenen met een micro van 30 euro of simulatie op de pc

Hallo, weet iemand een oplossing voor het volgende. Als ik ca 100 meter hoog/ ver vlieg, dan krijg ik een melding weak signal. Ik heb een phantom 3 prof. Na het updaten van de firmware is het probleem er nog steeds. In Spanje ging ik op het strand vliegen en daar kreeg ik de melding al met ca 50 meter. Bij het opstijgen is het radiosignaal goed. De radio channel quality springt ook geregeld op 'poor'. Heeft iemand hetzelfde probleem, maar nog beter, is er iemand die weet hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Hallo, weet iemand een oplossing voor het volgende. Als ik ca 100 meter hoog/ ver vlieg, dan krijg ik een melding weak signal. Ik heb een phantom 3 prof. Na het updaten van de firmware is het probleem er nog steeds. In Spanje ging ik op het strand vliegen en daar kreeg ik de melding al met ca 50 meter. Bij het opstijgen is het radiosignaal goed. De radio channel quality springt ook geregeld op 'poor'. Heeft iemand hetzelfde probleem, maar nog beter, is er iemand die weet hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Heb je je wifi van je tablet of tel aanstaan? Dit signaal kan de ontvangst beïnvloeden. Hoe is de stand van je antennes? Geen obstakels tussen de Phantom en je rc? (ook geen personen)

Kan ik deze voor p3 advanced gebruiken?
Popular Transcend 32GB High-Performance microSDHC 633x Class 10 UHS-I/U3 (Up to 95MB/s Read) Memory Card w/ USB 3.0 Reader
32gb_newu3speed_4kvideo_1.jpg

$39.00

ja die is nogal ultra snel, je kan ze ook de 16gb van 8 euro kopen de samsung evo, heb er 3 maar je moet je best doen om op een dag vliegen er 1 tje vol te krijgen

Back