Disconnected: wil net vliegen, maar de DJI-app geeft aan Disconnected. Geen idee waarom. Ik heb geen sattelietverbindingen en geen camerabeeld. Heb na de laatste vlucht niets gewijzigd, dus wat kan dit zijn en hoe op te lossen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Disconnected: wil net vliegen, maar de DJI-app geeft aan Disconnected. Geen idee waarom. Ik heb geen sattelietverbindingen en geen camerabeeld. Heb na de laatste vlucht niets gewijzigd, dus wat kan dit zijn en hoe op te lossen?
Bedankt voor je reactie. De antennes staan goed en er zijn geen obstakels tussen de controller en de drone. Heb gister je tip opgevolgd om te vliegen zonder wifi, maar dat maakt geen verschil. Zojuist heb ik de drone maar laten opsturen naar dji voor reparatie (garantie). Nu alleen zes weken wachten op het resultaat.Heb je je wifi van je tablet of tel aanstaan? Dit signaal kan de ontvangst beïnvloeden. Hoe is de stand van je antennes? Geen obstakels tussen de Phantom en je rc? (ook geen personen)
64Gb lijkt een beetje overkill, maar dat dacht ik van mijn drie accu's ook.
Heeft iemand last van dat er vertraging in beeld is tussen drone en rc van p3 advancend. Is hier iets aan te doen? Ongeveer 5 sec vertraging in beeld. Het is heel raar vliegen zo.
Oververhitting van de ARM2 microcontroller in de gimbal. Hier uitleg hoe het op te lossen:Heeft iemand last van dat er vertraging in beeld is tussen drone en rc van p3 advancend. Is hier iets aan te doen? Ongeveer 5 sec vertraging in beeld. Het is heel raar vliegen zo.
Ik heb dit ongeveer na een 200 meter, nu is me dat meestal wel ver genoeg maar zo nu en dan als ik in een mooi open veld sta is het soms wel eens leuk. ben benieuwd als jouw drone terug komt of het beter is en zou graag willen weten wat ze er aan gedaan hebben.Hallo, weet iemand een oplossing voor het volgende. Als ik ca 100 meter hoog/ ver vlieg, dan krijg ik een melding weak signal. Ik heb een phantom 3 prof. Na het updaten van de firmware is het probleem er nog steeds. In Spanje ging ik op het strand vliegen en daar kreeg ik de melding al met ca 50 meter. Bij het opstijgen is het radiosignaal goed. De radio channel quality springt ook geregeld op 'poor'. Heeft iemand hetzelfde probleem, maar nog beter, is er iemand die weet hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Dus als ik het goed begrijp krijg je een melding maar hoef je dus niet te unlocken?
ps waar kan ik je filmpje bekijken?
snap het al
groen - unlocken hoeft niet
geel - unlocken
je hebt dus in de groene nfz gevlogen