Ja
Alleen de shutter moet ik nog fixen.
is dat ook nog alleen foto of alleen video of kun je nu switchen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja
Alleen de shutter moet ik nog fixen.
is dat ook nog alleen foto of alleen video of kun je nu switchen?
klopt, hij knippert nog een keer rooddus nog niet een volledige lock, maar bijna haha. maar voor de testvlucht voor mijn neus op atti maakt dat niet uit
als ik verder weg vliegt zorg ik altijd dat home is gezet en volledige fix is ivm failsave
![]()
Heeft er al iemand succes met de gh3 upgrade voor de zenmuse?
Ik lees verschillende bevindingen op forums, sommige mensen hebben nog wat last van vibraties in het beeld.
Ik zit te overwegen om mijn zenmuse gh2 te upgraden, maar wil eerst zeker weten of het werkt. Frame waar ik mee vlieg is de S800 met carbon verstevigde armen.
gr Tom
Hoi Sandor,
Bedankt voor je reactie, krijg jij de upgrade weer binnen voor de gh3?
Ik zag dat ze niet voorradig waren.
gr Tom
Testje van de nieuwe armen voor de S800, zo te zien een heel verschil met de oude versie.
opgelet!
Dit filmpje niet gebruiken als referentie naar stijfheid nieuwe armen, deze man heeft waarschijnlijk zelf profijt bij het verkopen van de nieuwe armen, want hij zet niet echt kracht in deze test, mooi staaltje acteerwerk...![]()
de armen zijn nu eenmaal sterker , als je het niet gelooft , stop dan even bij ons.
dan laat ik het zien.