DJI S800 Spreading Wings

• Topicstarter Topicstarter AKruims
  • Startdatum Startdatum
klopt, hij knippert nog een keer rood;) dus nog niet een volledige lock, maar bijna haha. maar voor de testvlucht voor mijn neus op atti maakt dat niet uit;) als ik verder weg vliegt zorg ik altijd dat home is gezet en volledige fix is ivm failsave;)

klopt, hij knippert nog een keer rood;) dus nog niet een volledige lock, maar bijna haha. maar voor de testvlucht voor mijn neus op atti maakt dat niet uit;) als ik verder weg vliegt zorg ik altijd dat home is gezet en volledige fix is ivm failsave;)

Ik denk dat jij geen recht van spreken meer hebt indien er weer iets op tv is met mensen uit Zoetermeer.... :D

Haha, tja, als je dit een soortgelijke situatie vind, dan zal ik vervolgens me mond houden;) maar denk dat we het er wel beide mee eens zijn dat dit totaal niet vergelijkbaar is;)

Heeft er al iemand succes met de gh3 upgrade voor de zenmuse?
Ik lees verschillende bevindingen op forums, sommige mensen hebben nog wat last van vibraties in het beeld.
Ik zit te overwegen om mijn zenmuse gh2 te upgraden, maar wil eerst zeker weten of het werkt. Frame waar ik mee vlieg is de S800 met carbon verstevigde armen.

gr Tom

Heeft er al iemand succes met de gh3 upgrade voor de zenmuse?
Ik lees verschillende bevindingen op forums, sommige mensen hebben nog wat last van vibraties in het beeld.
Ik zit te overwegen om mijn zenmuse gh2 te upgraden, maar wil eerst zeker weten of het werkt. Frame waar ik mee vlieg is de S800 met carbon verstevigde armen.

gr Tom

we hebben er al 3 omgebouwd , zover geen probleem.
alleen erg kritisch op balanceren.
even wachten op die extra Gel dragers voor het frame

Hoi Sandor,

Bedankt voor je reactie, krijg jij de upgrade weer binnen voor de gh3?
Ik zag dat ze niet voorradig waren.

gr Tom

Hoi Sandor,

Bedankt voor je reactie, krijg jij de upgrade weer binnen voor de gh3?
Ik zag dat ze niet voorradig waren.

gr Tom

nee zijn te duur om in te kopen en te importeren
ik kocht ze bij secraft.
ik denk als particulier en de btw omzeilen dat het beter is dat je ze zelf inkoopt aldaar

Alle onderdelen zijn eindelijk binnen.
Gelijk de EVO upgrade :D
Digitech heeft ook gelijk de dempers erbij gedaan. Thanx ;)

Armen zijn idd veeeeeeeel stijver. Ben benieuwd

Wordt solderen deze week :cool:

Moet hem wel met een Naza testen. Wookong zit inmiddels in een andere multi.

Testje van de nieuwe armen voor de S800, zo te zien een heel verschil met de oude versie.

opgelet!

Dit filmpje niet gebruiken als referentie naar stijfheid nieuwe armen, deze man heeft waarschijnlijk zelf profijt bij het verkopen van de nieuwe armen, want hij zet niet echt kracht in deze test, mooi staaltje acteerwerk... :bye:

opgelet!

Dit filmpje niet gebruiken als referentie naar stijfheid nieuwe armen, deze man heeft waarschijnlijk zelf profijt bij het verkopen van de nieuwe armen, want hij zet niet echt kracht in deze test, mooi staaltje acteerwerk... :bye:

de armen zijn nu eenmaal sterker , als je het niet gelooft , stop dan even bij ons.
dan laat ik het zien.

S800 bezitters,

Ik heb sinds afgelopen week de nieuwe DJI S800 vibratie dempers eronder zitten en ik ben er niet tevreden over.
Het volgende is er aan de hand, het gehele onderstel kan teveel wiebelen in de dempers dit veroorzaakt een schommeling(geen vibratie) in het beeld bij de zenmuse(gh2) ik heb het getest bij harde wind en windstil weer bij beide weersomstandigheden zijn de schommelingen in het beeld aanwezig(bij harde wind wat meer). setup is als volgt: DJI S800 Zenmuse gh2 lipo 8000mah 6s standaard landinggestel. Ik ondervind geen problemen in het vlieggedrag van de S800.

Ik heb de Dempers er weer onderuit gehaald en het probleem is verdwenen.
Heeft iemand van jullie het zelfde probleem ondervonden?

gr Tom

Als je de imu mee verplaatst op de daarvoor nieuwe plek, dan gaat het prima. Als je de imu laat zitten op oorspronkelijke plek, dan heeft ook de z15n daar last van.

Bedankt voor je reactie,

Ik heb de IMU op de daarvoor bestemde plek gemonteerd maar nog steeds heb ik er last van.
Aan het vlieggedrag van de S800 kan het ook niet liggen, die vliegt super strak.
Kan het zijn dat mijn setup te ligt is? ik vlieg met een 6S 8000mah daardoor is de setup vrij ligt in vergelijking met andere setups die ik heb gezien.

Back