Tot nu toe ben ik een tevreden gebruiker van de S800, ik vlieg met een standaard S800, V1 Imu en DJI anti vibrationset, 2 6S 5000 mA Lipo's parallel en een Arris Zhao Yun Gimbal met een NEX 5R.
Tot windkracht 4 heb ik (redelijk) trillingsvrije beelden. De hele configuratie weegt ongeveer 6 KG.
Ik heb veel tijd besteed aan het balanceren van de motoren en de props, tijdens het balanceren van de motoren kreeg ik het idee dat ze eerst gebalanceerd zijn en dat iemand daarna pas het stickertje op de motoren heeft geplakt. Het viel mij in elk geval op dat na het verwijderen van het stickertje nog maar een minimale correctie nodig was.
Na diverse testvluchten gemaakt te hebben heb ik nog een paar dingen waar ik niet helemaal tevreden over ben. Als ik links, rechts, rechtdoor of achteruit vlieg wijkt hij iets af van zijn lijn, als ik de sticks loslaat blijft hij ook nog even doorvliegen om daarna naar links afwijkend tot stilstand te komen.Als de S800 stil hangt blijft hij ook echt stil hangen, zelfs met (heel) veel wind.
Ook als ik de neus draai raakt hij iets uit koers. Ik heb het compass diverse keren buiten (uit de buurt van magnetische invloeden) geconfigureerd. Ik vermoed dat het een instelling van de gains is maar welke ik dan moet bijstellen weet ik niet precies.Ik hoop dat iemand me verder kan helpen. Alvast bedankt. Marcel