Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Piet, heel veel sterkte vandaag en veel beterschap!Ik denk dat post 189 hierboven even voorlopig de laatste update was, want donderdag moet ik naar het ziekenhuis voor een operatie. Er is een behoorlijke tumor per toeval ontdek in mijn rechter nier en de nier gaan ze donderdag (25 april) verwijderen. Dus een aantal dagen ziekenhuis en een tijdje nog rustiger aan dan ik nu al doe, zet de modelbouw op een laag pitje. Na de nodige onderzoeken is gebleken dat er geen uitzaaiingen zijn, dus ik ga er van uit dat het met de tijd weer goed komt.
Iedereen bedankt voor de aardige berichten. De operatie heeft 3 uur geduurd en is goed verlopen. Ik ben waarschijnlijk maandag al weer thuis en dan zal ik weer contact opnemen hier op het forum.
Groet Piet.Bekijk bijlage 581218
beterschap pietIedereen bedankt voor de aardige berichten. De operatie heeft 3 uur geduurd en is goed verlopen. Ik ben waarschijnlijk maandag al weer thuis en dan zal ik weer contact opnemen hier op het forum.
Groet Piet.Bekijk bijlage 581218
Beterschap en een spoedig herstel, Piet.Ik ben weer thuis en behalve dat het een pijnlijke ervaring was en eigenlijk nog is, gaat het wel allemaal goed en zijn er geen complicaties die het vermelden waard zijn.
Ik wil iedereen bedanken voor de opbeurende berichtjesen met een paar weken hoop ik weer verder te kunnen.
Het gaat de goede kant op Mark, alhoewel het nog steeds gevoelig is. De reden dat ik niet aan het bouwen ben is gewoon de tijd die ik moet nemen om volledig te herstellen van de operatie, wat een week of 6 in beslag neemt.Alles op de goede weg met jouw gezondheid Piet ? De radiostilte is immers wel wat verontrustend …. Sterkte !